Gå til innhold

Konkurransehøst: Del 1


Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis fikk fri oppgave på sløyden i 8.klasse. Fikk beskjed om at vi kunne lage en krakk eller ei hylle eller noe sånt. Etter 10 timer på skolen og mange fler hjemme, satt vi igjen med dette resultatet:

DSC00204.jpg

Gitaren fungerte konge, selv om lakken er ble bob-bob. Var vårt første sløydprosjekt.

 

Vi ble passe gretne da vi fikk beskjed om at den eneste grunnen til at vi ikke fikk toppkarakter på prosjektet var at læreren ikke ville gi ut toppkarakter så tidlig i ungdomsskolen, fordi vi ikke skulle få oppfatningen at det var enkelt å oppnå karakter 6.

 

Mobilen er forresten en Sony Ericsson K810i

 

Edit: Så ikke at bildet måtte være tatt i konkurranseperioden. Slett.

Endret av (PiD) EiRiCH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg være med på bildet selv altså? Har en visjon om et bra bilde jeg tidligere har tatt med dSLR som jeg kunne tenke meg å prøve å matche med mobilkamera, men det er kun av instrumentet. =(

 

EDIT: Nei glem det, stod jo konkurransereger på siden, holder med et instrument, jeg måtte ikke være med ^^

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Helt siden jeg begynte å spille banjo for drøyt tre år siden så har jeg hatt en tendens til å sovne med banjoen i fanget. Sitter og spiller banjo og ser på TV etter en lang skoledag, og brått så slokner man. Dessverre for min søte, akustiske Morgan er jeg ofte utro med min elektriske Deering Crossfire. Det hele har blitt et herlig trekantdrama, hvor jeg selv egentlig er den store vinneren.

Bildene som er s/h er konvertert til s/h, om dette anses som ulovlig har jeg lagt ved samme bilder i farger i spoiler. Har ellers kun justert lysnivåer. Har også justert nivåer lokalt med en justeringspensel i Lightroom i et av bildene. Om det kun er lov å justere nivåer over hele bildet så meld ifra så endrer jeg bildet tilbake...

Sleepy Couple
post-50769-1282332111,457_thumb.jpg

Cheating


Still Cheating









...og sånn forresten; Dueling Banjos, spilt inn for omtrent et år siden med kompis Ole Martin på gitar. Timing og slikt er nok litt på utur utover i låta (my bad), men et sted må man jo begynne wink.gif

duelingnearfinal.mp3

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

På vei hjem fra en relativt fuktig lørdagskveld, gikk vi forbi 3 sigøynere som stod og spillte i Storgata. Isteden for å gi dem penger, fant vi ut at det var jo mye artigre om vi spillte selv (god idè klokken 0300). Så det endte med at vi betalte 100kr for å stå og spille. Vi fikk tilogmed en truse kastet oppi pengekassa :) WIN!

 

bildet er tatt med en gammel sony ericsson telefon :)

 

post-219696-1282549871,3911_thumb.jpg

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...