mag86 Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Er det noen som klarer å synkronisere T610 ved hjelp av XTNDConnect og bluetooth-adapter?
qvestus Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Jeg sliter med det samme Får ikke synkronisert med XTNDConnect, men må bruke programmvaren som fulgte med bt-adapteren... (MSI) Noen som har no løsning på problemet?
Langtind Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Yes! Fikk endelig til å bruke XTNDConnect. Sjekk ut denne How-to'en http://www.mobiledia.com/forum/topic1084.html Jeg hadde litt problemer med å få installert Mobile Phone Monitor, men det løste jeg ved å gå inn på CD'en som fulgte med på følgende dir: installanubis_setupanubis.exe. Hos meg ble MPM installert på ProgramfilerEricssonMobile Phone Monitor Start så opp catcheventatl.exe og gå inn på options for å enable den com-porten BT har fått tildelt (når du åpnet en Bluetooth Serial Port). Håper dette hjelper, for fy så bra XTND funker! Endret: Du trenger bare å gjøre dette den første gangen. Hos meg (med MSI adapter) så får iallefall T610'en den samme com-porten hver gang.
bzzlink Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hmm har du de nyeste msi driverene ? Jeg trengte ikke gjøre noe, bortsett fra å gå inn i kontrollpanel og enable den aktuelle com porten for phone monitor. Sync on connect er det tøffeste!! Hvis du setter dataen til å lete etter BT devicer med gjevne mellomrom, og XTND til sync on connect så vil du synce automatisk så fort du skrur på BT på telefonen !
Langtind Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 :oops: Eller man kan gjøre det... For jeg hadde de nyeste driverne, hadde bare ikke sett godt nok etter i kontrolpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå