Gå til innhold

Tråden om vekteryrket.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok en slags prøve som ville ta ca 45 minutter, som riktignok ikke var skummel i følge han som ringte, men lurer litt på hva den går på ..

Skrevet

Noen her som vet hva slags prøve man må gjennom før intervjuet for å bli vekter i G4S ?

Peace of cake. Fikk "høy" score på iq testen dems, resten er bare spm om deg selv. Hvis du er normal er det drit lett. Men de skrullingene kan fort finne ut at fordi du er gjennomsnittlig snill så kan de ikke ansette deg.

Skrevet

Men de skrullingene kan fort finne ut at fordi du er gjennomsnittlig snill så kan de ikke ansette deg.

Dette er ikke tilfelle.

Skrevet

Den tykk Lefsa er ikke mye vanskelig ,heller det 1time intervjuet etter på så teller som sakt.Der prøv å finn ut om du er moden og oppgåden nok for jobb some vekter osv,jeg fikk mye spørmåle om forsvar tiden min osv

Skrevet (endret)

Noen her som vet hva slags prøve man må gjennom før intervjuet for å bli vekter i G4S ?

Eneste kravet er at du reagerer på strøm. Sies det.

@Wolfieboy

Du jobber ikke i Securitas du?

Endret av Kaktuz
Skrevet

Du skriver dette med tydelig misnøye. Mener du det er greit å naske selv om det kun gjelder 10 kroner? Jeg synest det er rett og rimelig med forelegg og utestengelse.

Er det virkelig så ille at man tar en sjoko for 10 kr..? Ja, det erpå trynet. Men ikke så på trynet at man får en bot 1500!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...