Gå til innhold

billigste måte å få HTC desire?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at det ikke er billigste måte å kjøpe mobilen på, men jeg synes iallefall onecall sin ordning er grei.

 

Kostnader:

Mobilen: 399 kr/pr. mnd. (12 mnd.)

Folkepakka: 199 kr/pr. mnd.

Inneholder: - 400 ringeminutter

- 400 sms

100MB 3G pr. mnd.: 49 kr/pr. mnd.

 

Tingen er at i f.eks. telenor vil en pakke med, la oss si, 3000 ringeminutter inkludert i prisen koste deg ekstra per telefonsamtale, da de opererer med startavgift på en halv krone eller noe per telefon du tar. I mitt tilfelle tilsvarte dette nærmere 2-300 kroner ila en måned. Onecall opererer ikke med startavgift på samtalene, og jeg vet derfor hva jeg må betale:)

 

PS: Kjøpte HD2, ikke Desire gjennom onecall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

billig for meg er inkl i mndpris 2-300 sms, litt ringetid (maks 1-2 timer. ringer lite), og 10-20mb data inkl i mndpris. evt en fast pris i mnd og bruk tlf så mye du vil. problemet er at da blir ofte mndpris høy.

 

det jeg nå vil er at de skal slenge i en htc desire med i prisen sånn at minste totalpris blir eks. 2500-3000.

 

et usannsynlig håp.. men det er der...

Lenke til kommentar

billig for meg er inkl i mndpris 2-300 sms, litt ringetid (maks 1-2 timer. ringer lite), og 10-20mb data inkl i mndpris. evt en fast pris i mnd og bruk tlf så mye du vil. problemet er at da blir ofte mndpris høy.

 

det jeg nå vil er at de skal slenge i en htc desire med i prisen sånn at minste totalpris blir eks. 2500-3000.

 

et usannsynlig håp.. men det er der...

 

Vil anbefale mange å kjøpe telefoner brukt på finn.no

Her selges ofte modeller som bare har vært brukt i et par måneder. De fleste som selger er bare teknofile som bytter modeller ofte.

Lenke til kommentar

ja.. men vet bare ikke hvem jeg kan stole på og ikke.. plutselig får jeg en telefon som ikke funker.... eller har vannskade, eller ikke har garanti osv osv osv

 

Ja, det er sant. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en da som har garanti (kvittering), og at du får prøve den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...