Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Skulle egentlig bare nevne at det var en utblåsnings video. Første videoen hans, fortelle hvem han er osv. Jeg tror derimot det er rimelig bekvemt å snakke med seg sjøl, og det var ikke meningen at han skulle kommentere gameplayet for den første videon er den videon man skal bli kjent med personen.

Lenke til kommentar

Men hva er poenget med en commentary?

Det er det jeg har vanskelig for å forstå.

Commentaries i CoD virker for meg til å være spillnerdenes blog.

Men godt mulig at det er ment til å være slik. Men da foretrekker jeg å se en fet CoD video der man har mengder av strategi og godt spill. Så kan det være uten noen som helst stemme for min del.

Men å sitte å lage lokalradio med en CoD-video kjørende i bakgrunnen skjønner jeg ingenting av.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

A common cause of problem with connecting to an online game is a router that needs configuration. While most of the time this isn't necessary, each game is different and it may be required even if you've never done so in the past. The most common type of configuration is port forwarding. Each router has a different menu setup so we can't give you exact instructions on how to do this on this site. You should refer to your router manufacturer or a site like http://portforward.com/ for more assistance.

 

List of ports to forward:

Nintendo Wii - TCP [443, 3074] UDP [3074, 3075]

PC - TCP [3074] UDP [3074]

PlayStation 3 - TCP [80, 81, 443, 3074, 5223] UDP [3074, 3075, 3478]

Xbox 360 - TCP [80] UDP [88, 3074]

 

 

Dette fant jeg på nettet, men klarer ikke å få det til og funke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...