Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xbox 360 er win. Liker konsollgaming bedre og. Tar littegranne tid å få drevet på aiming og slikt. Men når det kommer til stykket så synes jeg faktisk det er enklere enn den forpesta musa til tider.

Skrevet

fuck, HDMI kabelen har sluttet og funke :-(

Se på det som et tegn. :]

Haha :!:jeg gamer egentlig veldig lite :innocent: , det er bare sånn billig kabel til 80kr, får vel bruke hdmi'n til dekoderen : D

Skrevet

fuck, HDMI kabelen har sluttet og funke :-(

Se på det som et tegn. :]

Haha :!:jeg gamer egentlig veldig lite :innocent: , det er bare sånn billig kabel til 80kr, får vel bruke hdmi'n til dekoderen : D

HDMI'en til xboxen min gikk heden her om dagen og. Så jeg og måtta ty til dekoderkabeln :-----D

Skrevet

Neeein. Kjøpte bo idag, men fant nå ut at jeg ikke hadde verken den trådløse kontrollen eller harddisken her. Så nå får jeg prøve å se om det funker med den halvveis ødelagte kontrollen og uten hdd.

Skrevet

Huff å huff som jeg blir sur når jeg spiller dette spillet om dagen :whistle:

Spillet er så ubalansert at jeg begynner å grine når jeg har tømt et helt magasin med MPL'en min inni fienden og han fortsatt kan dra fram AK-74U og skyte tre skudd i beinet mitt og Dead.....

Synd at de også har rapet en hel spille stil og gjort classen umulig å spille med...

Noe posetivt er storyen og zombies det har de virkelig lagt en god innsats i :thumbup:

Skrevet

noen som vet om xbox360 problemet er fikset?

lagg

laaaaggggg

og mer laaaaag

Er man host blir det jo auto rape fest bare fyre løs med 8-9-11 kill streak, synd trengs ikke skills engang.

Skrevet

Tror ikke returretten på Pc spill funker men konsoll går bra :p

AHr null lagg på Black ops jeg på min Xbox, har hørt om at mange har det problemet, selv kan det ta helvetes lang tid å finne matcher en gang i blandt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...