Gå til innhold

Beste skole/laptop-sekk til VGS


Anbefalte innlegg

Halla balla!

 

Begynner på videregående til høsten og må ha ny sekk.

Vil ha en med god plass, regner med mye bøker, men som også kan holde en laptop (MBP 15").

Sett på Brenthaven Expandable Trek Backpack på Apple Store. De er de eneste som selger sekken i Norge.

 

Denne ser veldig lovende ut og lever opp til min to krav:

-God plass

-(Godt beskyttet) laptopp-lomme.

 

Er det noen som har alternativer?

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker det ikke bare å legge skulderbagen/vesken i det rommet under sete da?

Personlig har jeg ikke funnet noen sekker jeg ville gått med.

 

Er hetrofil jeg så kjører ikke scooter :)

 

 

Akk ja. Da man var 16 og trodde at typen 50cc fremkomstmiddel hadde noe å si for hvor mann man var.

Lenke til kommentar

Jeg har hår på penis så jeg kjører bil :)

 

Det har jeg også, men er ikke mer enn 16 så regelverket hindrer meg i å nyte bilen.

 

Men hvorfor pluttselig så jævlig off-topic nå da? La oss ikke gjøre dette til en diskusjon vedrørende scooter og seksuell legning, en slik tråd finnes allerede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

chri-ot: En sekk vil alltid være mer behagelig å bære, men det er ikke like pent. Jeg brukte ikke pc på vgs, men jeg kunne lett klart meg med en skulderbag i stedet dersom jeg hadde hatt lyst. Det er bare å tenk på hvilke bøker man skal bruke hjemme (forutsett at man har skolebur på skolen).

Lenke til kommentar

Heisann. En stund siden noen skrev i tråden, men jeg er egentlig på jakt etter en sekk til VGS jeg og...

 

Noen som har forslag? og da mener jeg SEKK, og ikke skulderbag. Syns at skulderbag er finere, men sekk er behageligere og kan romme mer. Så hvis dere måtte kjøpe en sekk, hvilken hadde det vært?

 

Takker for forslag =)

Lenke til kommentar

Jeg skal være den første som nevner dette, Dakine. De lager høykvalitetssekker, som er skikkelig solide, gode å bære på ryggen og som har skikkelig laptop lomme. Har selv to Dakines og i begge mine er det god pc-lomme, lomme som fungerer som penal hvor du har penner, mobiltelefon og mp3 i, avkjølt rom for drikke og god plass til bøkene dine.

 

Muligens litt stive i pris, starter vel på 400-500 kroner opp til 1500 for de aller dyreste (vanlige fritids sekker ligger på 400-800kr)

Lenke til kommentar

Takk for forslagene, de Dakine-sekkene ser veldig fine ut og egner seg godt til mitt bruk, tenker jeg :)

 

I hvilke butikker får man tak i slike? (jeg bor i Lillestrøm, Akershus) Vil helst prøve sekken før jeg kjøper den, så nettbutikker er vel litt risky...

 

Det var ganske mange modeller, og jeg har egentlig ikke peiling på sekk. Er det noen som vet hvor stort volum en vanlig sekk til vgs-bruk må ha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...