Gå til innhold

Jeg er endelig 14 år!


iver89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BCG blri gøy det, gleder meg som en unge :D

 

Gjett hva jeg fikk for no a. En 120 GB harddisk! Før hadde jeg tre stykker, en 8Gb og to 4Gb. Det blir til sammen 16Gb det, litt mindre enn 120 for å si det mildt. Nå kan jeg endelig ha installert flere enn et spill om gangen, og ikke måtte laste ned en og en simpsons episode, for så å slette den og vente på neste.

 

BTW: hvor lang tid skal det egentlig ta å formatere 120Gb? Den har stått på i 1 time og 30 minutter nå, og kun kommet til 63%. Synes det tar veldig lang tid jeg, selv om den er helt ny, og veldig stor.

Lenke til kommentar
BCG blri gøy det, gleder meg som en unge :D

 

Gjett hva jeg fikk for no a. En 120 GB harddisk! Før hadde jeg tre stykker, en 8Gb og to 4Gb. Det blir til sammen 16Gb det, litt mindre enn 120 for å si det mildt. Nå kan jeg endelig ha installert flere enn et spill om gangen, og ikke måtte laste ned en og en simpsons episode, for så å slette den og vente på neste.

 

BTW: hvor lang tid skal det egentlig ta å formatere 120Gb? Den har stått på i 1 time og 30 minutter nå, og kun kommet til 63%. Synes det tar veldig lang tid jeg, selv om den er helt ny, og veldig stor.

 

Bruker ca. 15 - 20 sekunder elns jeg.. Hurtig NTFS formatering! :D

Lenke til kommentar

BCG er en helt grei sprøyte det. Da vi fikk den fikk vi to sprøyter på en gang (husker ikke hva den andre var) en i hver arm :p sprøyta var ikke vond, men husker noen måneder etterpå fikk jeg reaksjon på den. Ble veldig syk og en dag var hele overarmen rød av blod og det blødde noe grasat.

 

Men jeg lever enda da :woot:

Lenke til kommentar
Gjett hva jeg fikk for no a. En 120 GB harddisk! Før hadde jeg tre stykker, en 8Gb og to 4Gb. Det blir til sammen 16Gb det, litt mindre enn 120 for å si det mildt. Nå kan jeg endelig ha installert flere enn et spill om gangen, og ikke måtte laste ned en og en simpsons episode, for så å slette den og vente på neste.

vurderer nå å kjøpe nye harddisker i 18års-gave til to jeg linker mye med, er så grådig surt å måtte spørre hele tida "øyh, harru plass til det og det" eller "harru sletta det og det igjen, eller?", utrolig kjedelig å sitte og vente på de folka...:lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...