Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mooooooorten! x) Dust!:p Det er du som har stalket og spammet meg så stille med deg! Og vet du er glad i meg og mine hasjbrownies så ;) Og gz med mopedlappen :D

Evidence people.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Mooooooorten! x) Dust!:p Det er du som har stalket og spammet meg så stille med deg! Og vet du er glad i meg og mine hasjbrownies så ;) Og gz med mopedlappen :D

Hasjbrownies?

Ikke rart alle forsvant før jeg fikk noen..

Skrevet

Hasjbrownies?

Jeg hadde fleinies, som er en kombinasjon av flein, brownies og lykkepiller. Ingen ville ha :(

Skrevet

CottonCandy: Er det du som er venn med meg på facebook? :love:

Yes it is :p

Og jeg lover du skal få hasjbrownies neste år da BurkaGuri ;)

Og jeg lover deg gull og grønne enger om ikke politihundene blir ekstremt glad for å se deg.

Skrevet

CottonCandy: Er det du som er venn med meg på facebook? :love:

Yes it is :p

Og jeg lover du skal få hasjbrownies neste år da BurkaGuri ;)

Og jeg lover deg gull og grønne enger om ikke politihundene blir ekstremt glad for å se deg.

ver det deg dem bjeffa på?

Skrevet

Men tror det hadde skremt bort de fleste hvis plutselig 6 jenter hadde kommet bort!:p Vi er ganske skummle!

Jeg gir dere herved tillatelse til å "skremme" meg. ;)

Skrevet

Selvsagt er politihundene glade i meg!:D Men bare fordi jeg er så sykt kul (H)

Jeg har supahninjapowahtricks så de merker ingenting om hasjbrowniesene ;)

Haha! Da kommer vi å skremmer deg da du minst venter det Slimda! Watch out! :devil:

• Liker 1
Skrevet

Hasjbrownies?

Jeg hadde fleinies, som er en kombinasjon av flein, brownies og lykkepiller. Ingen ville ha :(

Jeg vil ha fleinies :(

Skrevet

Jeg har blitt tvunget av Morten og Simen til å lage HW-rekke kake! Var noe Morten bestemte jeg skulle gjøre rett etter tg i fjor :p så da får jeg vel gjøre det, siden jeg har lovet

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt tvunget av Morten og Simen til å lage HW-rekke kake! Var noe Morten bestemte jeg skulle gjøre rett etter tg i fjor :p så da får jeg vel gjøre det, siden jeg har lovet

<- Morten

MÅ JO DET!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...