Gå til innhold

Ny skapning


Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen

 

Jeg heter Kjersti, er snaaaart 18 år og jeg er ifra byen mellom de 7 fjell, Bergen. :)

Er til tider en hyper liten dott som elsker å finne på sprell og møte nye mennesker.

Er sjenert i begynnelsen, men hvem er vel ikke det?

 

Jeg er musikk frelst. Hører på hva som helst kan man si. Jeg er blitt kalt for en svamp innen musikkverdenen som vil si at jeg trenger ny musikk fort før jeg blir lei det jeg vvanligvis hører på. Nå for tiden er Muse & White Lies favoritt bandene mine. ;) Men bare send meg musikk så absolutt, hører som sagt på alt. ;)

 

Elsker filmer og. Ser nesten alt der og så bring on skumle filmer eller komedier så jeg kan le av :D

 

Går også på hip hop på Hildemors. Det er kjempe kjekt og det hadde vært kjekt å bli god, men får ta det som det kommer så lenge jeg klarer å kose meg med det. :)

 

En egenskap som jeg har er at jeg er veldig flink å være spontan. Synes ikke noe særlig med å ha faste rutiner hele tiden. Fungerer til tider, men jeg syns ikke at man bør henge seg opp i det, så spontanitet duger så absolutt. Har fått godt utbytte av å være spontan så vil oppfordre andre til å være det og. :)

 

 

Vel, er det noe du lurer på så er det bare å spørre, jeg biter ikke. ;)

Ciao!

Endret av marscookie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...