Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp her! Foreldrene til dama mi nekter henne å møte meg.


Gjest jodajoda

Anbefalte innlegg

Foreldrene har hele tiden trodd vi har vert med hverandre.. hehe. Var sammen med henne i fra 29.06 men så tok vi en liten "pause" pga det var veldig veldig mye styr med foreldrene, så det var det lureste der og da. vi er sammen nå :) og har vert ganske mye med hverandre siden den 1.10.10 Håper bare foreldrene kan gi meg en sjanse.. Føles helt jævlig når man blir "dømt" når man ikke er skyldig for og si det sånn.. Foreldrene har hele tiden trodd vi har vert med hverandre.. hehe

Heh jeg trodde seriøst du var kjæresten min...det er som å høre sin egen historie bare minus alder ofc. Jeg vet ikke hvordan det er,men det må føles UTROLIG kjipt å bli dømt i forkant uten at foreldrene hennes kjenner deg(samme med kjæresten min). Men samtidig er det nokså verre for jenta. For hun er faktisk i slekt med dem, og når det føles som at man må velge mellom kjærlighet og familie kan man ende opp som et nervevrak,spesielt hvis foreldrene aldri gir opp. Mentalt og fysisk støtte hjelper. Jeg snakker litt av erfaring, selvsagt er alle jenter annerledes men vil nok tro dette gjelder de fleste menneskene.

 

sex ( som er imot norske lover foresten)

Ang forholdet så er det ikke så lett å gjøre noe, selv om jeg generelt ikke synes noe om "overprotective" foreldre, de har en uvane av å gjøre mye mer skade enn godt med en holdning der de holder barna i hånden til de er over 20.

Konservative foreldre er noe av det verste. Jeg er 20 år og faren min sier fremdeles "så lenge du er under mitt tak skal du gjøre det og det og fortelle meg alt jeg vil vite,hvem du er med og hvor du er". Man skjønner selvsagt de vil det beste for deg men for all del det finnes grenser hvor langt du kan presse barnet ditt i et hjørne, og for å ikke snakke om voksent "barn".

 

Det må selvsagt finnes regler i huset og jeg er ikke imot litt strenge foreldre, MEN man kan ikke være for streng heller, da kan barnet faktisk ende opp med å gjøre ting verre enn det man tror.

 

Sorry for litt off-topic:/

Endret av Mai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånne ting som det problemet du har gjør at man verdsetter forholdet og den lille tiden dere har sammen mer. Jeg håper at dere holder ut,for jeg er veldig sikker på at foreldrene hennes kommer til å gi opp før eller senere. Det gjelder å vise dem at dere VIL være sammen enten de liker det eller ikke, at dere er såpass glad i hverandre at foreldrene hennes kan ikke stoppe dere fra å være sammen og dele kjærligheten dere har med hverandre.

 

Ønsker dere lykke til med all mitt hjerte:) og gjerne post om dere har fått noe fremgang med foreldrene og forholdet:3

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Joda ikke alt for mye nytt men, foreldrene fant ut at vi hadde vert sammen en dag, pga noen andre foreldre hadde sagt det. Men det jeg ble litt overrasket over var at de reagerte ikke så mye på det liksom. De sa bare du var med (navne mitt selv om dere vet det) så hadde de ikke blitt noe mer sure på henne. Jeg vil si det er litt fremgang. Men selvfølgelig de sier jo det fleste gangene før hun går ut at hun ikke skal vere med meg.

 

Ellers må dere ha en kjempe fin jul :D:thumbup:

 

Må inrømme jeg gleder meg egentlig ikke til jul :blush:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vil bare takke alle som har hjulpet meg med dette. Det går nok ikke den rette veien, den følelsen av og ikke få en sjanse, til og virkelig vise hvem du er er helt jævelig rett og slett.

Jeg skylder ikke på jenta, fordi hun har prøvd. Men på foreldrene, kommer aldri til og synes noe om dem. Men takk igjen dere som har hjulpet meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...