Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp her! Foreldrene til dama mi nekter henne å møte meg.


Gjest jodajoda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg selv som person, drikker ikke, råkjører ikke, jeg har jobb og jeg vet hva jeg har lov og ikke lov til.. og da sikter jeg etter sex.

 

 

 

Selv ville jeg vært veldig skeptisk at min datter skulle vært sammen en 19 åring som ikke gikk på skole eller studerte. Hadde nok følt at dette ga hun en dårlig start på voksenlivet.

 

Som jeg sa jobb.. så mener jeg lærling,jeg valgte bare en annen utdannelse, og ta IKT servicefaget. Jeg skal sannsynelig begynne på "påbygg" til neste år, sånn at jeg etter lærlingstiden kan begynne med ingeniør utdanning. Jeg har glemt og skrevet at jeg er lærling..

 

Det blir noe annet.

Lenke til kommentar

sex ( som er imot norske lover foresten)

Nei.

 

Hvis det er noe som er uklart om denne loven finnes det en lang og utbroderende tråd om dette i sexualforumet, men det er ikke ulovlig for en 15 og 19 åring å ha samtykkende sex.

 

Ang forholdet så er det ikke så lett å gjøre noe, selv om jeg generelt ikke synes noe om "overprotective" foreldre, de har en uvane av å gjøre mye mer skade enn godt med en holdning der de holder barna i hånden til de er over 20.

Lenke til kommentar

Illuminatum skjønner godt du tenker sånt, er min egen feil at jeg ikke la det til i første meldingen. :blush:

 

 

sex ( som er imot norske lover foresten)

Nei.

 

Hvis det er noe som er uklart om denne loven finnes det en lang og utbroderende tråd om dette i sexualforumet, men det er ikke ulovlig for en 15 og 19 åring å ha samtykkende sex.

 

Ang forholdet så er det ikke så lett å gjøre noe, selv om jeg generelt ikke synes noe om "overprotective" foreldre, de har en uvane av å gjøre mye mer skade enn godt med en holdning der de holder barna i hånden til de er over 20.

 

Angående sex så spurte jeg faktisk helsesøster rett ut om jeg hadde fått noe straff for og ha sex. Hun sa jo da nei.

 

så lenge det er jenta selv som tar "iniativet" og ikke "meg" som er frempå og hinter hele tiden til "sex" sånn at hun ikke bare sier "ja"(at hun får dårlig sammvitighet elns..) for at jeg skal bli fornøyd. Jeg vet ikke helt sånn 100% hvordan den loven funker? har lest den, men jeg synes ikke den forklarer så mye utifra sånn som den står skrevet.

Men i mitt forhold så er sex utelukkende akkurat nå pga "situasjonen"

 

"Men det jeg selv mener i et forhold er at begge burde prate om "sex" Nå tar jeg bare et helt tilfeldig eksempel. En 16 åring og en 22 åring er sammen, si at jeg er 22 åring jeg ville da sagt til henne, angående sex, at det er hun som må ta iniativet til sex, fordi "jeg" selv vil ikke vere frempå så mye pga (alderen) vist dere skjønner"?

 

Det jeg skrev "" var bare en tankegang, vist det er en litt stor alders forskjell. Det viser jo på en måte at personen bryr seg, og at en ikke "presser" til og gjøre noe de ikke er klare for.

 

Nå er jo jeg på ingen måte ekspert, men for all del ikke ta noe av det jeg skriver feil.

Denne tråden handler jo om forholdet mitt og de problemene som er, ikke akkurat "sex-temaet" hehe :)

 

 

 

Men uansett så kan for min del sex ventes med, høres kanskje rart ut men det finnes andre viktige ting og tenke på i forholdet :yes:

Endret av lfceven
Lenke til kommentar

Er du over 16, og jenta er under 16, så har en domstol all rett til å dømme deg på en eller annen måte hvis du har sex med henne, dette kommer jo så klart ann på alders forskjellen i de fleste tilfeller, men er du over 16 og jenta er under 16, så har du ifølge norsk lov gjort noe ulovelig hvis du har sex med henne .

Lenke til kommentar

Er du over 16, og jenta er under 16, så har en domstol all rett til å dømme deg på en eller annen måte hvis du har sex med henne, dette kommer jo så klart ann på alders forskjellen i de fleste tilfeller, men er du over 16 og jenta er under 16, så har du ifølge norsk lov gjort noe ulovelig hvis du har sex med henne .

Virkelig? Leste du ikke det siste innlegget til Flimzes?

Lenke til kommentar

Men hvis jenta først anmelder deg så vil jo ho påstå uansett at det ikke var samtykket sex, og da vil du bli anmeldt for sex med mindreårig uansett så lenge ho er under 16.

Nei, hvis ikke det foreligger noen beviser for voldtekt vil han ikke bli dømt, akkuratt som i alle andre falske voldtektssaker.

Lenke til kommentar

Loven sier at det er ulovelig å ha samleie med barn under 16, så om foreldrene anmelder saken, så har ikke jenta noe ho skulle ha sagt, med mindre ho vil juge til en domstol og si at de ikke har hatt sex, noe som da ville vært nobelt gjort hehe.

Men det her blei mye offtopic...

 

 

 

TS: Har du fått kontakt med foreldrene hennes ?

Lenke til kommentar

Loven sier at det er ulovelig å ha samleie med barn under 16, så om foreldrene anmelder saken, så har ikke jenta noe ho skulle ha sagt, med mindre ho vil juge til en domstol og si at de ikke har hatt sex, noe som da ville vært nobelt gjort hehe.

Men det her blei mye offtopic...

 

 

 

TS: Har du fått kontakt med foreldrene hennes ?

Og det står at loven vil falle bort i tilfeller der alder og utvikling er noenlunde den samme, som også diskutert, altså tar du feil.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende at det står, poenget mitt var bare at er de under 16 så er det i teorien ulovelig. Har hørt om et tilfelle der en 23 år gammel jente var sammen med en på 30, og han ble dømt for et eller annet fordi ho på 23 hadde mental alder til en 8 åring. Men jeg ærbødig godtar mitt nederlag hehe.

Lenke til kommentar

Elwani: Jeg har sent en mail til foreldrene, der jeg har prøvd og forklare meg i hvertfall litt, siden de ikke vil prate på tlf, eller face 2 face. Jenta er akkurat i polen på klasse tur :hrm: så da brukte jeg anledningen til og sende mail til foreldrene, som jeg uansett håper de leser, og i hvertfall re vurderer og gi meg en sjanse, eller prate med jenta når hun kommer hjem om saken. Håper selvfølgelig på det beste. Det er uansett verdt et forsøk.. :)

Lenke til kommentar

Foreldrene har hele tiden trodd vi har vert med hverandre.. hehe. Var sammen med henne i fra 29.06 men så tok vi en liten "pause" pga det var veldig veldig mye styr med foreldrene, så det var det lureste der og da. vi er sammen nå :) og har vert ganske mye med hverandre siden den 1.10.10 Håper bare foreldrene kan gi meg en sjanse.. Føles helt jævlig når man blir "dømt" når man ikke er skyldig for og si det sånn.. Foreldrene har hele tiden trodd vi har vert med hverandre.. hehe

Lenke til kommentar

Men det at de tror at dere har vært med hverandre, og faktisk da ikke FYSISK kommet og stoppet det, er jo et lite tegn på aksept i så måte, men jeg skjønner godt hvordan du føler deg.

Har de gitt noen tilbake melding til deg i det hele tatt på noe av det du har prøvd ? (Altså har de noen gang snakked med deg i det hele tatt?)

Lenke til kommentar

Nei ikke i det heletatt.. Det er det som irriterer meg sykt, men når jeg ikke kan gjøre så alt for mye mer, så får jeg bare ha tollmodighet hehe :). Ja og nei, hadde de sett hun hadde hun fått husarrest osv.. Det er jo helst moren som bare blir sint. De har aldri sagt et ord til meg.. Jeg er åpen for og prate men det går bare ikke.

 

Men det finnes vel ingen fasit svar på hvordan jeg kan vise at faktisk er en grei person..

Endret av lfceven
Lenke til kommentar

Nei, uheldigvis så er det ikke noen fasit på å være en god mann hehe. Problemer blir jo det at siden de allerede er over paranoide, og du prøver å bevise at du er en god mann, så kan de lage sin egen lille historie om at det er bare et triks, du setter opp en fasade for å kunne vinne dateren dems, for å så begi deg ut på dine ville sex fantasier med en mindre årig jente som vil få vare mén bare av å se deg inn i øynene, fordi Alle her veit jo at det er kun sex du er ute etter.

 

(kun hvordan tankegangen til foreldrene kan være, ikke får faktiske oppfattning av din post :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...