Gå til innhold

Anno 1404 tråden


Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar, Oslo72, men jeg tror jeg formulerte spørsmålet mitt litt feil. Jeg ville bare vite hvordan jeg skulle få disse bygningene som sjeiken gir (f eks spice farm). Jeg fant det ut ved å lese litt mer på den wikisiden (som jeg faktisk har lest litt på før), og jeg måtte kjøpe en greie fra Northburgh, som jeg skulle gi til sjeiken. Og dermed fikk jeg tilgang til nye bygninger :)

 

Men takk for at jeg fikk kaste bort tiden din :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter dagens trailer virker det som det er mye nytt og spennende i Anno 2070. Lovende :)

 

Hvem, hva, hvor? Mener du military trailern?

 

Uansett, de andre tittlene som skuffer på rekke og rad her har en ting felles og det er at spillene har vært uferdige ved utgivelse. Håper og tror Ubisoft er mer profesjonelle enn som så selv om jeg har lest at foregående Anno spill også til en viss grad har vært plaget med buggy releases.

 

Hvorfor kan ikke alle bare gjøre som Blizzard og si at spillet kommer når det er ferdig og ferdig med det.

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere hevdet at utviklerne/utgiverne bevisst slipper buggy releaser for å irritere piratene.

Ved å slippe patcher jevnlig så blir piratversjonen(e) ubrukelige, som igjen kanskje trigger et kjøp.

 

Liker ikke tanken bak dette - men merker selv at piratversjoner oftere og oftere er helt ubrukelige. Fordelen er jo at det trigger til kjøp fra min side ihvertfall.

At ikke alle utgivere slipper en demo i forkant forstår jeg ikke. Jeg bruker piratversjon til å teste spillet, og hvis jeg sjekker og ser at bugger etc er fikset i patcher kjøper jeg spillet.

Lenke til kommentar

Oslo72/Thoto:

 

Joda, dette med "buggy" releaser er et rimelig gammelt og kjent forhold nå. Også ift. både piratvirksomhet, rekke gunstige slipptidspunkter, tilfredstille investorer og aksjonærer og mange andre forhold. Det nye fenomenet er også DLC mania (eldes nå) og mikrotransaksjoner ut av en annen verden.

 

Ser man bort fra disse tingene har det vært mange andre rene spillmessige og skuffende momenter i mange nye titler siste året. BF3 "showcaser" i SP fremfor en god SP selv om vi vet de hovedsaklig er MP. Rage skuffer med halvhjertet forsøk på innblanding av tunge/tiddrøye RPG elementer som bare blir irriterende og er dårlig implementert i dette spillet. Men eksemplene er mange på titler siste året.

 

Derfor setter jeg mitt håp til Skyrim og Anno 2070 samt også ME3 når det kommer. FM4 er dog en god tittel jeg spiller litt nå om dagen. SC2 var også en tittel som ikke skuffet i år.

 

Det positive er at jeg skjelden har kjøpt så få titler som i år. Penger spart :).

 

 

EDIT:

BF3 skuffer ikke på MP delen og har et kraftig overtak på MW3 der med dedikerte servere. Selvf. "merkelig" å forvente seg en god SP i BF3 men med alle BC spillene som har vært test og utviklingsplattformen mot BF3 er ikke det for mye å forvente.

 

Samt et veldig viktig poeng, de har markedsført spillet så og si hele veien hovedsaklig med SP innhold. Ergo forventet man en suveren SP.

 

Coop modusen er dog hvistnok bra men mangler variasjon og gode brett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...