Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ;) Skal ha ny pc ! dette har jeg satt opp. har kabinett og cpu vifte, mus og tast. valgte abit sitt hovedkort istedenfor asus sitt p4c80, bra valg ? egner cpu og hovedkort seg for overklokking ? Det hele kom på 14900.- hovedspm mit er om man kan få en bedre pc enn dette for samme pris(ca. 15000,-)

 

Håper på hjelp ????

 

Hilsen muyden.

 

Plextor CD-brenner IDE 52x/32x/52x

Intern Retail Plexwriter

 

Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800

Socket PGA478, 512kB "Northwood"

 

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920

Floppydisk Intern

 

Western Digital Caviar 120GB S-ATA 7200k

Special Edition 8MB cache WD1200JD

(to stk av den hardisken)

 

Abit IC7-G Hovedkort S478/800mhz, SATA

ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid

 

Corsair TWINX512-3700LL 512MB Platinum

Kit w/two matched CMX256-3700 DIMMs

 

Sapphire Radeon 9700PRO AIW 128MB DDR

AGP, ATI All in Wonder 9700PRO, Retail

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp heller en amd 2800+
Nåja, han kan jo det. Men han vil ha en p4 2.8/800.

Faktisk ville eg heller ha kjøpt en P4 2.4 eller 2.6GHz, grunnen er prisforskjellen.

konge er bare litt usikker men ifølge testene så knuser abit kortet allt for tiden. igjen takk.
Det kortet du har valgt er meget bra, skal selv kjøpe det kortet.

Så er det en dyre ram frabikat du har valgt, selv skal eg ha 2 twinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.

Hvorfor ikke en wd raptor 36.7GB 10000 rpm og en wd120GB.

Lenke til kommentar

Hvis du vil spare noen tusen, ville det å heller kjøpt p4 800fsb 2.4ghz (eller aller helst AMD Barton 2500+) gjort susen. Twinmos m/ Winbond pc3200 ville og hjulpet. Du kan da lett klokke den opp en god del. Men er du villig til å betale for det, så er pc'en du har funnet skitbra!

 

Lykke til med ny pc.

Lenke til kommentar

ro ned Haltan. Jeg kjenner typen, han er higen. Er bare litt kult å komme på lan med plexi-kabinettet fra Sunbeam og så ha såpass fet hardware og sjofe. Men din mening er din mening og interesser ingen andre enn deg, så spar oss for denslags spydige kommentarer. Ha ellers en god dag.

Lenke til kommentar

I følge THG er P4 2.8 (800) et bra valg prismessig fordi den kan klokkes veldig mye.

Jeg personlig vurderer og kjøpe P4 2.8 (800) på grunn av HT. Men jeg har valgt et annet hovedkort (ASUS P4P800 Deluxe med (865PE chipset).. fordi det er like kjapt som INTEL's nyeste chipset (875P eller no), grunnen til dette var at ASUS som eneste (ennå i allefall) hovedkort produsent har klart å få intels PAT funktion til å virke med 865PE som INTEL påstår at skal være integrert i 875 chipsettet, men stemmer det INTEL sier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...