Gå til innhold

Hva er galt med subwooferen min?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk tilsynelatende helt tilfeldig ulyd i subwooferen min for noen dager siden. Det var en 'humme' lyd av slags og var konstant. Jeg prøvde litt av hvert, og eneste som hjalp var å sette inn strømkabelen et annet sted i rommet. Jeg prøvde to steder, men bare en av de ga positiv effekt. Ulyden ble helt borte så lenge kabelen sto i denne spesifikke kontakten.

 

Tidligere var subwoofer koblet via et slikt spenningsvern. I samme vernet er to PC skjermer, en annen lydenhet (ekstern lydenhet for PC av typen Creative Audigy 4 PRO), en tredje PC skjerm og PC som er inaktive. INGEN av disse enhetene viser noen som helst tegn på skade.

 

Heldigvis er lyden som tilsynelatende kommer av strømkobling borte, men nå har jeg et nytt: ved medium lydstyrke og høyere kommer noen *sparkle* lyder. To raske støt i tilfeldige rekkefølger; ingen faste mønster etter hva jeg kan høre.

 

Noen tips til hva som kan være galt? Veldig merkelig at jeg har hatt denne setupen for flere måneder, og så skjer det noe . Eneste som er endret er at jeg kjøpte en ny skjerm, men selv det var omtrent 2 uker før dette.

 

Om dette er feil forum, kan moderator flytte til passende forum?

Endret av Strekjaeden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...