Gå til innhold

Møteplassen - Har du lyst på en 2v2 partner, eller en 1v1 treningspartner, eller kanskje 3v3 og 4v4? Dette er plassen for deg.


Anbefalte innlegg

Trenger noen jeg kan øve meg på å harasse mot. Det er noe jeg må bli bedre til, uansett rase jeg spiller som, eller mot. Jeg spiller random på ladderen.

 

Er rundt platinum/diamond nivå, hvis noen er intressert.

 

Edit: Trenger også øvelse for å stoppe harass.

 

Edit2: ..og early pushes. Må lære meg hvor mange units jeg trenger for å holde av spesifike pushes.

 

Trenger å øve på akkurat det samme faktisk, timings på når ting treffer osv. Spiller gjerne med deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter 2v2, 3v3, eller 4v4.

 

Race: Terran, zerg

Nick: wutty

Char code: 545

Rating 1v1: 1600-ish

 

Spiller mye 1v1, men begynner å bli lei.. Var i diamond, men falt ned til platinum da jeg begynte med zerg. Er på vei opp til diamond igjen.

 

Fra sånn 1900-ish til 2200-ish er jeg vanligvis online.

 

Du må ha minst en diamond leauge med over 100 spilt på det laget (evt alene hvis 1v1)

 

- wutty

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

er fortsatt på leting etter flere treningspartnere til 1v1 trening :)

kravene mine er ikke høye, men føler du værtfall må være i platinum-nivå, slik at det ikke blir for ensidig :p

i tillegg må du like å spille om og om igjen selv hvist du bare vinner/taper, ettersom jeg liker å spile flere ganger mot samme person, send meg gjerne en msg :p eller add meg evt på skype (huleboeren16), eller add på b.net: [email protected]

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hadde vært kult med noen å spille 2v2 og 3v3 med.

 

Har grei styring på macro, men microen min er ganske elendig. Ligger i silver-league om dagen, tror jeg rykker opp snart :)

 

 

Earthwing 515

rase: zerg/random

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

spiller selv protoss og zerg begge 2 på greit nivå. er 23/15 i diamond men har ikke spillt ladder siden mine noob days ( 3-4 måneder siden ) og har ingen planer om å begynne med ladder igjen med det første. så er litt bedre nå. aksepterer treningspartenere av alle raser. men setter krav til att du er i diamond-low master. om du ikke spiller ladder eller er i en lavere league men har skills som kan sammenlignes med diamond-low master er det også helt okay.

 

Jeg spiller veldig variert og om jeg spiller med samme person flere ganger vil jeg sjeldent gå for samme builden 2 games på rad.

 

Heter Khazgore og dere kan kontakte meg i enten diskusjon.no sin kanal eller starcraft2.no sin kanal :D bare send en melding! eller send PM her for å få char code

Endret av neoman
Lenke til kommentar

TEAM SØGNE ser foresten etter team's å battle mot, vi har totalt 5 members bare nå, men vil gjerne måle oss opp mot div.teams :)

Lyst å spille`?

har du et team vi kan battle?

Team og team, vi er nå en vennegjeng som spiller :p Hvor mange trenger vi? Med å spilel i kveld=?

ikke i kveld men til uka

 

tenkte vi kunne følge gsTL modellen og kjøre bo7 og 1v1 modell med taper=eliminated

dermed trenger du minst 4 (siden etter at 4 er slått ut=teamet ditt tapt)

:) vist dette hørtes spennende ut så skal jeg høre med TS når de kan (teamet mitt) :D(vi er og bare en vennegjeng)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...