Gå til innhold

[PC/PS3] FFXIV LinkShell?


Mrhogan

Anbefalte innlegg

Hallois!

 

Jeg lurte på om det er noen som går med planer om å lage et norskt LS, eller allerede har startet dette? Jeg spilte FFXI en god del, og masse AoC... Men jeg er og blir en FF-freak, og har gledet meg til FFXIV i mange år nå!

 

Hvis ingen starter et LS, så kan vi som er norske i det minste spille på samme server? Hvilke servere er det dere har planer om å spille på egentlig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er igrunn litt overrasket over mangelen på entusiasme over FFXIV her. Det var vel en stor gruppe XI-spillere her på forumet før?

Når det kommer til server kommer jeg nok til å følge kameratene mine, hvor enn det blir.

 

Jeg også er i grunn veldig overasket over hvor få personer som snakker om dette spillet. Før AoC, som i grunn er et mindre og IMO et dårligere spill, var det utrolig mye snakk om spillet, guilds, klasser, osv, selv lenge før lanseringen av betaen. FFXIV er det spillet jeg har gledet meg til helt siden jeg for første gang prøvde et MMO (ja, jeg var seeeent ute med MMO's, siden jeg ikke skjønte hvorfor jeg liksom skulle gidde å betale for å spille med andre geeks). Den gangen var det litt kjipt at alle jeg spilte med, allerede hadde minst en jobb opp på lvl 75 med alt det innebærer, mens jeg løp rundt i skogen og sloss mutters alene med min lvl 10 Taru. Fikk den jo opp på lvl 75 med whm, blm og war til slutt, men ble liksom ikke det samme, så jeg joinet et norskt AoC-guild før launch, i ventetiden på FFXIV. Ble for å si det på godt norsk; driiiiit lei alt som heter ganking, selv om jeg tilhørte et av de største guildene på serveren. Kanskje nettop derfor var mange ute etter meg? Men... Nå er jo FFXIV på vei, og det MÅÅÅÅ da være mange som gleder seg til dette!? Nesten alle jeg kjenner som er spille-geeks, elsker jo FF-serien.

 

Spilte FFXI i mange år i en nordisk LS. Mange er fortsatt aktive og vi har planer om å fortsette i FFXIV. Det er en sosial LS med en avslappet atmosfære og voksne folk. Flere er med i andre LS som er mere fokusert på end-game.

 

Du kan finne hjemmesiden her http://www.midguardians.com

 

Jeg joiner dere om dere vil ha meg med. Med forbehold om at det ikke dukker opp noen helnorske LS som er litt sånn semi-seriøse da... :/ Har forhåndsbestilt spillet for lenge siden, men er på stadig leting etter en Collector's Edition.

Lenke til kommentar

Hallois!

 

Jeg lurte på om det er noen som går med planer om å lage et norskt LS, eller allerede har startet dette? Jeg spilte FFXI en god del, og masse AoC... Men jeg er og blir en FF-freak, og har gledet meg til FFXIV i mange år nå!

 

Hvis ingen starter et LS, så kan vi som er norske i det minste spille på samme server? Hvilke servere er det dere har planer om å spille på egentlig?

 

Lite tips: Er en gjeng på www.finalfantasy.no som holder på å starte opp et helnorskt FFXIV LS :-) Gå inn på forumet, og velg Final Fantasy Online. Der diskuteres hvilken server som skal velges og slikt i skrivende stund. Jeg tenkte bli med der hvertfall!

 

- Jonnawest

Lenke til kommentar

Hallois!

 

Jeg lurte på om det er noen som går med planer om å lage et norskt LS, eller allerede har startet dette? Jeg spilte FFXI en god del, og masse AoC... Men jeg er og blir en FF-freak, og har gledet meg til FFXIV i mange år nå!

 

Hvis ingen starter et LS, så kan vi som er norske i det minste spille på samme server? Hvilke servere er det dere har planer om å spille på egentlig?

 

Lite tips: Er en gjeng på www.finalfantasy.no som holder på å starte opp et helnorskt FFXIV LS :-) Gå inn på forumet, og velg Final Fantasy Online. Der diskuteres hvilken server som skal velges og slikt i skrivende stund. Jeg tenkte bli med der hvertfall!

 

- Jonnawest

Gull ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...