Dufen Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Spill groundwar og camp som om du var Lars Monsen. Sett opp harrier, choppergunner, NUKE Bruk SOH PRO SP PRO NINJA PRO M4 er et våpen som er bra på mellomdistanser til akkurat dette.
Necleto Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Når jeg skal oppnå høyere killstreaks eller evt bare er utrolig irritert på noen, kjører jeg en klasse jeg kaller "Big Bang Theory" M4A1 m/grenade launcher Claymore Stun Grenades Danger Close One Man Army Sitrep Funker ganske bra til å samle opp kills med, men det er jo retard camping av verste sort da, selv om jeg er ganske skilled med grenade launcher. Det er tross alt forskjell på en noobtuber og en som vet å bruke den riktig og faktisk treffe inn vinduer på større avstander o.l.
AnBa Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Fått nuke to ganger, ingen killstreaks over 25. Få med deg en kompis, finn deg et område, patruljer området, få kompisen din til å eventuelt passe på en inngang som du ikke kan dekke. Bruk et våpen du liker, og kjør enten 7-11-25 eller 7-9-25. Må også nevnes at det er lettere å få nuke på åpne baner fordi det er færre steder å gjemme seg for air support. Bruk scavenger, stopping power/cold-blooded og ninja. Hardline er unyttig, det er snakk om én kill. Ta det med ro, ikke rush ut.
Nerdrage Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 har bare spilt mw2 på pc, så vet ikke hvor lett/vanskelig det er i forhold til ps3. selv sleit jeg som bare det med å få nuke. satt i noen måneder... første nukene var vel egentlig bare flaks+mye camping. satte meg som mål å få title og emblem eller hva det het igjen for 10 nukes og fant etter hvert en oppskrift som passet bra Scavenger er et must sammen med scar-h(semi automatic sniper funker og bra) for meg og stopping power. viktig å ha for å samle kills til å begynne med samtidig at det er greit å ha mot slutten av kill streaken i tilfelle det trengs. Harrier strike og chopper gunner er også et must for meg, da det er med de jeg samler mest kills. også selvfølgelig nuke som den siste da.. Det jeg gjør er å ta en bane som er ganske åpen. lenge siden jeg har spilt så husker ikke navna. men den der tjernobyl banen er bra. På den passer jeg på å få noen tidlige kills og passe på at laget mitt camper tunnelene slik at det andre laget ikke kan gjemme seg der. så er det bare å få nok kills til harrier,gjemme seg en plass,og håpe at de er så teite at de ikke sprenger den. deretter går det fort opp til chopper gunner, som er helt rå til å få en stor killstreak med. får ofte nok kills til nuke med bare det og harrier. hvis ikke må man bare våge seg fram og få de siste ned fort, før tida går ut eller at laget vinner pga massiv slakt etter chopper gunner. etter jeg fant denne oppskrifta fikk jeg fort opp antallet nukes, helt til jeg nådde 10 og ikke gidda spillet mer.
BlastFM Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg er dårligere en deg i MW2, men spiller dog på 360, og min høyeste killstreak er 43, har hatt 2 nukes. Bare få med noen venner på boosting Kommer skjeldent til/over predator selv, og jeg kjører alltid hardline. Du er en av de som ødelegger for alle andre. Tipset ditt er latterlig, og vil ikke hjelpe han. Han virker interreser i å spille legit, og ikke som en jævla booster. Mitt tips. Prøv å sjekk ut litt commentaries på youtube hvis du trenger tips. Tullebukk, hvis dette er ment seriøst synes jeg du skal finne deg et annet spill. Det eneste man får ut av å booste er dårlig følelse i etterkant siden man egentlig ikke har fått til noen ting. Det krever ingen form for "skill" å booste. Ikke for å angripe deg, men boostere er en av de tingene som kommer opp gang på gang som "game ruining" i de fleste MW2 diskusjoner. Godt tips: Sjekk ut commentaries på youtube. WingsOfRedemption, Seananners, Hutch og Tejb er meget gode spillere samt at de gir mange gode tips og tutorials. Jeg lærte MYE av å se på disse selv. Spill MW1. Det er ikke så random og går på skills heller en flaks Jeg er veldig enig med deg i denne uttalelsen, eneste problemet er at det ikke finnes nuke i MW1/COD4 ergo ikke vesentlig for akkurat denne tråden Her er resultatet av pingtest.net, er det raskt nokk får å spille så jeg ikke kommer på high ping servere? Akkurat hvilken server man kommer inn på synes jeg virker veldig random, jeg har meget god ping men kan komme inn på alt fra 50-100. Jeg må vell ikke spille 24t i strekk? Går det å bli pro m. Qt om dagen? Her er det nok mange faktorer som spiller inn, å finne en gylden middelvei er nok å foretrekke. Jeg merker veldig ofta at etter noen timer spiller jeg ikke like bra som når jeg startet den dagen. Det er jo helt normalt med tanke på at man blir sliten, øynene blir tørre samt en hel haug andre parametere. Hvilken internett levrandør burde mann ha? Burde ikke være noen grunn til å skifte internettleverandør for å få til en nuke Spill groundwar og camp som om du var Lars Monsen. Sett opp harrier, choppergunner, NUKE Bruk SOH PRO SP PRO NINJA PRO M4 er et våpen som er bra på mellomdistanser til akkurat dette. GroundWar er både en god og en dårlig ide, det kan vippe begge veier, flere spillere å ta livet av, men også flere spillere til ta livet av deg. Samt flere spillere som kan ha en stingerclass som fort gjør livet surt for deg Når jeg skal oppnå høyere killstreaks eller evt bare er utrolig irritert på noen, kjører jeg en klasse jeg kaller "Big Bang Theory" M4A1 m/grenade launcher Claymore Stun Grenades Danger Close One Man Army Sitrep Funker ganske bra til å samle opp kills med, men det er jo retard camping av verste sort da, selv om jeg er ganske skilled med grenade launcher. Det er tross alt forskjell på en noobtuber og en som vet å bruke den riktig og faktisk treffe inn vinduer på større avstander o.l. Har ikke tenkt å gå inn på diskusjonen for eller imot Noobtubes. Dette oppsettet er i teorien bra, bare pass på at når du har campet et sted en stund vil noen slå seg fullstendig vrange å spamme stedet du står på med alt fra nades, semtex, c4, nubetubs samt noen killstreaks. Cluet er å flytte på seg med jevne mellomrom. Fått nuke to ganger, ingen killstreaks over 25. Få med deg en kompis, finn deg et område, patruljer området, få kompisen din til å eventuelt passe på en inngang som du ikke kan dekke. Bruk et våpen du liker, og kjør enten 7-11-25 eller 7-9-25. Må også nevnes at det er lettere å få nuke på åpne baner fordi det er færre steder å gjemme seg for air support. Bruk scavenger, stopping power/cold-blooded og ninja. Hardline er unyttig, det er snakk om én kill. Ta det med ro, ikke rush ut. Veldig enig her, eneste jeg har å tilføye er at jeg vil anbefale AC-130 i steden for ChopperGunner siden de ofte blir skutt ned før man rekker å gjøre noen særlig skade. Ellers kan du sjekke ut min channel på youtube, legger ut en commantary der i kveld hvor jeg får en nuke på Wastland i en Capture The Flag match. Den første nuken tror jeg for mange er den værste, når man først har fått en er det nok lettere å få flere. Noen små tips: - Ta det rolig, prøv å ikke stresse. - Tenk taktisk, følg med på minimappet, det er alt for få som bruker minimappet aktivt. - Drep noen, løp til en ny lokasjon, drep noen og flytt på deg igjen. - Når du får harrier, la den gjøre seg ferdig før du slenger opp AC-130 - Hvis du mangler noen kills etter AC-130 er ferdig, prøv å ikke få panikk, du klarte 7 kills for å få harrier, ingen grunn til at du da ikke skal klare å få noen flere - Bruk et våpen du er komfortabel med - Scavenger er ofte et must for å ikke gå tom for ammo - Prøv å låse ned et område av mappet, patruljer - Hvis du har noen å spille med er kan det jo være en fordel å få litt hjelp, f.eks kontroller et rom eller område. Håper dette var til hjelp. Hvis du skulle ha noen spørsmål er det bare å fyre løs Sist men ikke minst LYKKE TIL!!! Endret 16. august 2010 av jon_nethaug
NicholasWalker Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Harrier, chopper, nuke. helst på åpen bane, waseland er god. DOMINATION Våpen: Assault rifle(M/noobtube) Secondary: ATH/THUMPER/RPG-7 Perk 1: Scavanger Perk 2: Danger Close Perk 3: Det er nesten det samme men jeg bruker ninja for jeg hater folk med heartbeat.. Equipment: Semtex Stun grenade x2 Kast semtex mot flagga eller noob tube mot der det er mange folk og drep til du får 7 killstreak. Send harrieren over ett av flagga til fiendene(funker best vis de bare har ett flag.) Vent, prøv og ikke bli drept før du får chopper gunner. Det er som regel ganske lett etter du har harrier. Med chopper gunneren spawn killer du fienden på flagget deres Denne metoden virker best hvis fienden bare har ett flag og dere har 2.
mathjo Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Prøv deg på en ny strategi ! Jeg spilte lenge å klarte bare å drepe 10-11 Stykk, Så byttet jeg strategi.nå har jeg en killstreak på 58 .
Necleto Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Fikk nuke på 3. forsøk i kveld. Spilte Domination på Salvage. Intervention m/silencer Raffica akimbo Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Harrier, Chopper, Nuke
mhen93 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Er en del gode tips her hvis du vil få nuke, men høres ikke ut som du er helt klar for det enda hvi du dør etter 1-3 kills. Du kan jo ta tipset om å prøve litt cod4. Nei, du ka ikke få nuke der, men du kan få litt øving som du kan ta med deg tilbake til mw2.
Mr. President™ Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Har ikke lest alle postene, mulig noen har nevnt dette; Killstreak tips: Ha killstreak Harrier Strike (7), Chopper Gunner (11) og Tactical Nuke (selfølgelig, 25) Deathstreak: Final Stand Perk1: Scavenger Pro Perk2: Stopping Power Pro Perk3: Ninja Pro Våpen: Primary: UMP45 Silencer Secondary: Striker (eller et annet våpen så lenge det dreper fort om du skulle trenge det) Eqiupment: Claymore Special Grenade: Flash Grenade Jeg pleier å få opp til nesten-nuke 3-5 ganger nesten hver dag, med disse våpnene ved å IKKE campe men rush, du trenger selfølgelig å gjemme deg noen ganger om fienden er nær, men ikke camp da vet fienden hvor du er og du dauer kjappere! Men jeg spiller på PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå