Gå til innhold

hvilken kur skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper du bare driver og troller nå. Er det en ting du skal holde deg unna så er det steroider.

 

Jeg kan forklare det med teskje selv om du ikke akkurat har for vane å lese noe av det vi skriver her inne.

 

En av de værste umiddelbare bivirkningene med steroider er at det påvirker psyken helt forferdelig. Hvis du tror du hadde det jævlig forrige uke når du satt og sutra og skreik om hjelp her inne så kan du gange det med 100, spesielt med tanke på din psykiske helsesituasjon.

 

Du har også langtidseffektene av steroidebruk som jeg ikke skal ta i plenum men du kan sende meg en PM hvis du vil vite mer.

Lenke til kommentar

Trenbolon + Testosteron = WIN samt mye annet rart du finner ut av når du har prøvd det.

 

Husk aromatasehemmer og PCT.

 

Hvis du er litt lur holder du deg til proteinpulver og havregryn.

 

Det hadde forøvrig vært morsomt å få vite hvor lenge du har trent, hvor gammel du er og hvilke resultater du har oppnådd (bilder og maksløft.)

Jeg tipper det er mye som kan gjøres før du må ty til bol for å få god fremgang.

Endret av benchmeister
Lenke til kommentar

Jeg håper du bare driver og troller nå. Er det en ting du skal holde deg unna så er det steroider.

 

Jeg kan forklare det med teskje selv om du ikke akkurat har for vane å lese noe av det vi skriver her inne.

 

En av de værste umiddelbare bivirkningene med steroider er at det påvirker psyken helt forferdelig. Hvis du tror du hadde det jævlig forrige uke når du satt og sutra og skreik om hjelp her inne så kan du gange det med 100, spesielt med tanke på din psykiske helsesituasjon.

 

Du har også langtidseffektene av steroidebruk som jeg ikke skal ta i plenum men du kan sende meg en PM hvis du vil vite mer.

 

Du er ganske bastant når du sier at steroider kommer til å påvirke psyken.

 

Hvorfor vil du ikke skrive om langtidseffektene i plenum? Fordi noen da vil spørre etter kilder når du skriver at penis krymper?

 

EDIT: Før noen kommer med beskyldninger om bruk av AAS mot meg igjen:

 

Jeg synes bruk av AAS er forkastelig innenfor organisert idrett, og har aldri brukt og kommer aldri til å bruke det selv. (Et unntak til dette er bruk til medisinske formål.)

Endret av benchmeister
Lenke til kommentar

Jeg håper du bare driver og troller nå. Er det en ting du skal holde deg unna så er det steroider.

 

Jeg kan forklare det med teskje selv om du ikke akkurat har for vane å lese noe av det vi skriver her inne.

 

En av de værste umiddelbare bivirkningene med steroider er at det påvirker psyken helt forferdelig. Hvis du tror du hadde det jævlig forrige uke når du satt og sutra og skreik om hjelp her inne så kan du gange det med 100, spesielt med tanke på din psykiske helsesituasjon.

 

Du har også langtidseffektene av steroidebruk som jeg ikke skal ta i plenum men du kan sende meg en PM hvis du vil vite mer.

 

Du er ganske bastant når du sier at steroider kommer til å påvirke psyken.

 

Hvorfor vil du ikke skrive om langtidseffektene i plenum? Fordi noen da vil spørre etter kilder når du skriver at penis krymper?

 

EDIT: Før noen kommer med beskyldninger om bruk av AAS mot meg igjen:

 

Jeg synes bruk av AAS er forkastelig innenfor organisert idrett, og har aldri brukt og kommer aldri til å bruke det selv. (Et unntak til dette er bruk til medisinske formål.)

 

Synes steorider er et interesant tema og synes ikke noe postivt eller negativt om det.

 

Som sagt så finnes det mangefoldige steorider, alle med forskjellig egenskap. Nå vet jeg ikke så alt for mye om steorider, men noen ting vet jeg.

Alle steorider (tenker jeg) er rettet mot en ting, å det er å få mer anabolske horomoner i kroppen.

 

Men problemet kommer inn at det ikke er naturlig. Steorider kan føre til mentalt ubelanse ja, hvis du fra før ikke er vandt med høye nivåer av Testosterone (som gjør deg til mann) kan det føre til aggresiv avferd.

 

Det andre er jo at ballene krymper. Hvorfor skal ballene beholde sin størrelse når du instjerer horomoner fra utsiden? Mindre jobb til kroppen da. Flere tilfeller der kroppen har bare sluttet å produsere Testosterone fordi den har vendt seg til å få instjert Testosterone fra utsiden.

 

Problemene kommer jo inn der når kroppen ikke er laget for å holde på så mye Testosterone.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Jeg håper du bare driver og troller nå. Er det en ting du skal holde deg unna så er det steroider.

 

Jeg kan forklare det med teskje selv om du ikke akkurat har for vane å lese noe av det vi skriver her inne.

 

En av de værste umiddelbare bivirkningene med steroider er at det påvirker psyken helt forferdelig. Hvis du tror du hadde det jævlig forrige uke når du satt og sutra og skreik om hjelp her inne så kan du gange det med 100, spesielt med tanke på din psykiske helsesituasjon.

 

Du har også langtidseffektene av steroidebruk som jeg ikke skal ta i plenum men du kan sende meg en PM hvis du vil vite mer.

 

Du er ganske bastant når du sier at steroider kommer til å påvirke psyken.

 

Hvorfor vil du ikke skrive om langtidseffektene i plenum? Fordi noen da vil spørre etter kilder når du skriver at penis krymper?

 

EDIT: Før noen kommer med beskyldninger om bruk av AAS mot meg igjen:

 

Jeg synes bruk av AAS er forkastelig innenfor organisert idrett, og har aldri brukt og kommer aldri til å bruke det selv. (Et unntak til dette er bruk til medisinske formål.)

 

Synes steorider er et interesant tema og synes ikke noe postivt eller negativt om det.

Er du nøytral til bruk innenfor organisert idrett også? For min del må folk gjerne gjøre hva de vil med kroppen sin, og så lenge det ikke benyttes til å jukse (og brukes "forsvarlig") har jeg ikke noe imot steroider. Problemet er 16 år gamle gutter som trøkker innpå mer enn profesjonelle bodybuildere som fører til at de ødelegger (for) seg selv, samt at fellesskapet må betale for eventuell behandling de måtte trenge resten av livet (jeg antar at for eksempel et hjerteinfarkt ikke er billig).

Endret av benchmeister
Lenke til kommentar

Trenbolon + Testosteron = WIN samt mye annet rart du finner ut av når du har prøvd det.

 

 

 

Tren på førstekur? Altfor hardt når han kan få like mye ut av en deca+test kur eller test e/p aleine.

 

Merk også at alle kg man går opp går man ned igjen etter kuren.

Bol for 3-5k i mnd og året etter er du akkuratt som nå, + evt bivirkninger og ett eller 2 forhold fattigere.

 

Greit nok at du er imot steroider, men ikke skriv piss.

 

Og til trådstarter; steroider kan veldig fort få kroppen inn i en emosjonell berg- og dalbane. Et google søk sier at de pillene dine er antidepressive, da sier det seg egentlig selv hvor dumt det er å blande steroider inn i det.

 

Og ps, når du prater om hvilken kur du skal velge, og ser på winstrol aleine som en kur. Da skal du bare gi faen. Ta deg et årstid++ og les deg opp på AAS og trening, så kan du kanskje vurdere å trykke.

Lenke til kommentar
men ikke skriv piss.

Vel skriver kun av erfaringer i nær omkrets så piss er det neppe.

 

Merk også at alle kg man går opp går man ned igjen etter kuren.

Bol for 3-5k i mnd og året etter er du akkuratt som nå,

 

Isåfall må dine nære omkretser bestå av hobbybolere som ikke har peiling på hva de driver med, og da blir med andre ord alle utsagn du bygger på de erfaringene, piss.

 

Hverken jeg eller mine treningsvenner, har aldri noensinne mista alle kgene vi gikk opp når kuren var endt. Er ikke uvanlig å ha en 5-10kg muskelmasse igjen etter endt kur, og for alle som har litt peiling på LBM innenfor trening, så er det en god del på 10-12 uker.

 

3-5k i måneden er også en veldig stor overdrivelse. En kamerat på 130kg og 12% bf kurer veldig "voksne" kurer, og han kommer sjeldent over 1-1.5k i måneden, og han ser definitivt ikke helt lik ut året etter.

Lenke til kommentar

Anbefaler på det sterkeste å oppsøke så mye info du klarer om bruk av ytelsesfremmende medikamenter, før du faktisk begynner på en kur. Film "Bigger, Stronger, Faster" er som nevnt en begynnelse.

 

Jeg vil også nevne at de "bolerne" som tar sitt eget liv, ofte gjør dette på høsten. Hvorfor? Man trener på våren, blir større og større, og man ser bra ut på sommeren når strandsessongen er i gang. Høsten derimot blir en real nedtur. Mer klær, og ikke minst bivirkningene som for alvor trer i kraft. Sier ikke at du kommer til å ta livet ditt neste høst, men prøver å underbygge det vidarkri sier. Men er ikke enig med ham. Er ganske nøytral til steroidebruk, ettersom det ikke skader andre enn deg selv.

 

Greie linker:

http://www.steroider.net/

http://en.wikipedia.org/wiki/Hgh

 

EDIT: Hva du enn gjør, ikke ta anabole steroider i tablett- form. Har hørt at bivirkningene er kraftigere, og at ønsket effekt er mindre...

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar
og året etter er du akkuratt som nå,

Så du har prøvd å "bole" for å så slutte og trene rent ett år? Og de 5kg du har er du sikker på ikke har noe med det året du trente rent etterpå ågjøre?

Når jeg sier like stor så mener jeg ikke på grammet.

 

De jeg kjenner løftet sine 1RM-vekter som oppvarming etter 6 uker på bol, de ble sterkere en senene rakk å henge med og med en 10rm vekt kunne de skade seg.

Den forskningen jeg har sett viser at:

Man får dobbelt så bra resultat av å bruke bol uten å trene VS å trene rent.

Man får 3dobbelt så bra resultat med bol.

 

Jeg er ikke imot bol, gidder bare ikke bruke det selv.

Kjenner en russisk dealer i hovedstaden så jeg vet hvor mye det kan koste / variere.

Jeg synnes ikke det er verdt en krone VS smertene, skadene, nedgangen når man slutter, psyken , osv.

Det har ikke bedret livet til noen jeg vet om.

 

 

Man kan ha fordommer som at den store gjengen på gymmet er en gjeng bolere, merk dere at 12-18åringer som ser helt vanlig ut er den største gruppen bolere, for eks for å holde seg rippet hele året osv.

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Er du nøytral til bruk innenfor organisert idrett også? For min del må folk gjerne gjøre hva de vil med kroppen sin, og så lenge det ikke benyttes til å jukse (og brukes "forsvarlig") har jeg ikke noe imot steroider. Problemet er 16 år gamle gutter som trøkker innpå mer enn profesjonelle bodybuildere som fører til at de ødelegger (for) seg selv, samt at fellesskapet må betale for eventuell behandling de måtte trenge resten av livet (jeg antar at for eksempel et hjerteinfarkt ikke er billig).

 

Nå kjørte jo DDR på med steroidbruk under medisinsk overvåkning i mange år og man husker jo fint resultatene.

Kvinnelige idrettsutvøre som både oppførte seg og så ut som menn, enorm hårvekst og en del alvorlige helserelaterte problemer (tidlig slitasje på leddene , mye pga for høy vekt i forhold til hva kroppen tålte) så jeg vil nok påstå at det er veldig godt dokumentert hva bieffektene av Steroider kan være.

 

Selvsagt så ser jeg du til stadig nevner liten tiss og Steroidbruk, men sannheten er nok sannsynligvis at man blir født med liten tiss og pga mindreverdighetsproblemer kan ønske å kompensere for dette på en eller annen måte, hvordan får bli opp til hver enkelt men det er mange gode eksempler på hvordan vi mennesker gjør dette.

 

Uansett så er det rett og slett fakta at Steroider har sine negative bivirkninger når den blir tilført kroppen på kunstig vis og når det ikke finnes forutsettninger for dette (dvs deficit på steroid produksjonen).

 

Trådstarter har uansett spurt om hjelp flere ganger på forumet angående en del medisiner han tar så jeg synnes absolutt at han bør holde seg langt unna Steroider inntill han får orden på det mentale først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Hold dere innenfor finhetens grenser, og unngå videre personangrep!!!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Osse-Mon
La til info
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...