Gå til innhold

Hjelp til skjermvalg, bildekvalitet er 1.priortet


Yahmaan

Anbefalte innlegg

 

Hvorfor henger du deg opp i at noen vil ha presis og ærlig markedsføring, det begriper jeg virkelig ikke. Får du mindre glede over skjermen av at noen kritiserer en eller annen nett-butikk?

 

-k

Siden du unngår å svare på et spørsmål, med et nytt spørsmål, prøver jeg det samme:

Hvor i huleste får du det fra at Dustinhome ikke driver med presis og ærlig markedsføring?

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du unngår å svare på et spørsmål, med et nytt spørsmål, prøver jeg det samme:

Hvor i huleste får du det fra at Dustinhome ikke driver med presis og ærlig markedsføring?

Siden du ikke oppfatter hintene mine om at deltakelsen din i denne tråden har liten verdi for meg:

Hvor har du det fra at jeg sier at Dustinhome ikke driver med presis og ærlig markedsføring?

 

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar

Siden du ikke oppfatter hintene mine om at deltakelsen din i denne tråden har liten verdi for meg:

Hvor har du det fra at jeg sier at Dustinhome ikke driver med presis og ærlig markedsføring?

 

-k

 

Det er ikke jeg som setter spørsmål ved ærligheten til Dustinhome (se forrige side av tråden).

 

Jeg forstår også at min deltakelse i tråden har liten verdi for deg, siden tråden nettopp handlet om anbefaling av skjerm til trådstarter og ikke markedsføring eller Dustinhome.

Denne diskusjonen var jeg innvolvert i, mens deltakelsen din i tråden så langt har kun vært offtopic og har ingen verdi for hverken meg eller trådstarter.

 

Jeg forholder meg til at Dustinhome ikke har gjort noe ulovlig til det motsatte er bevist. Hvis du har noe uoppgjort med Dustinhome eller har beviser på at Dustinhome driver uærlig markedsføring så vil jeg gjerne se dette. Har du ikke dette, kaster du bort både din egen og min tid.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dustin tar nå 6999,-

 

Noen som kan sjekke hva de tar med studentrabatt?

 

Den rabatten bør være stor siden Dell selv selger den for 5700kr fram til 21. Desember.

Hvor finner du den prisen?

 

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=no&l=no&s=dhs&cs=nodhs1&sku=381158&~ck=dellSearch&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=4

 

Fra 7 575,00 kr

 

Fant den, man må velge "små bedrifter" i stedetfor "privat kunde". Jeg sendte inn en bestilling så får vi se om jeg blir oppringt og spurt om hvilken bedrift "Privat bruker" er :-) Takk for tipset.

 

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar

Skjermen blir solgt uten MVA til bedrifter så dette må du selv ordne om du kjøper den som privat person.

Jeg synes det er merkelig at du får bestilt uten å bruker et organisasjonsnummer e.l, men jeg regner med at Dell har opplysningsplikt til staten ved slike kjøp.

 

25% MVA ender opp på omkring 1800,- kr.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Skjermen blir solgt uten MVA til bedrifter så dette må du selv ordne om du kjøper den som privat person.

Jeg synes det er merkelig at du får bestilt uten å bruker et organisasjonsnummer e.l, men jeg regner med at Dell har opplysningsplikt til staten ved slike kjøp.

 

25% MVA ender opp på omkring 1800,- kr.

Dette er fra ordrebekreftelsen fra Dell:

Dell UltraSharp 69 cm (27") U2711 widescreen-flatskjerm med PremierColor 4 499,25 kr 1 4 499,25 kr
                        Totalt			              Totalt
                       ekskl. mva.	mva-sats	mva.	inkl. mva.
Delsum:	                4 499,25 kr	25,00%	1 124,81 kr	5 624,06 kr
Leveringskostnad:	61,00 kr	25,00%	15,25 kr	76,25 kr
Totalbeløp:	        4 560,25 kr		1 140,06 kr	5 700,31 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...