Gå til innhold

Hvilken server er det mest Norske/bra folk


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt på å begynne med wow igjen og 2 år snart siden jeg slutta, så har ikke peiling på hvilken server det bruker å være mest norsker, eller okei folk på.

 

Da er vell spørsmålet ganske opplagt :p

G i info om Horde/Alliance og om det er mest raiding/pvp osv :p all that I need to know.

 

takker for svar ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grim Batol må jo nevnes da.

 

Aurora Borealis er top 107th guild, norsk med innslag av noen skandinaviere.

Og en bunke andre guilder er mange norske/helnorske. Går ofte i norsk i trade og jeg finner norske overalt der, etter jeg flyttet for 3 uker siden dit:)

Virker ut som Grim Batol er en av disse skandinaviske stedene, akkurat som kazzak var full av arabs :p

 

mye pugs og raids, mesteparten virker decent.

Endret av anettehe
Lenke til kommentar

Grim Batol må jo nevnes da.

 

Aurora Borealis er top 107th guild, norsk med innslag av noen skandinaviere.

Og en bunke andre guilder er mange norske/helnorske. Går ofte i norsk i trade og jeg finner norske overalt der, etter jeg flyttet for 3 uker siden dit:)

Virker ut som Grim Batol er en av disse skandinaviske stedene, akkurat som kazzak var full av arabs :p

 

mye pugs og raids, mesteparten virker decent.

 

Ally/Horde? :)

og finnes det folk som er skikkelig greie og booste litt på den servern å? ;o hvis jeg må starte helt fra scratch liksom :p

Lenke til kommentar

Balnazzar har mange norske, deriblant en helnorsk guild; The Dragonfell Tribe.

 

Grim Batol har jeg spilt på selv. Joda, den har mange norske, men den har jammen meg server lagg også.

 

 

Offtopic: Er det noen fra gode, gamle "Bound by Blood" på Grim Batol her? Jeg ser guilden finnes fortsatt, men etter vi/dere sluttet med raiding migrerte jeg bort, så hadde vært morsomt å hørt hva dere driver med :)

Lenke til kommentar

Balnazzar har mange norske, deriblant en helnorsk guild; The Dragonfell Tribe.

 

Grim Batol har jeg spilt på selv. Joda, den har mange norske, men den har jammen meg server lagg også.

 

 

Offtopic: Er det noen fra gode, gamle "Bound by Blood" på Grim Batol her? Jeg ser guilden finnes fortsatt, men etter vi/dere sluttet med raiding migrerte jeg bort, så hadde vært morsomt å hørt hva dere driver med :)

 

Folkene i guilden sa den var borte.

 

Og til Whiteshit

 

Private app ftw :)

Lenke til kommentar

 

 

Grim Batol har jeg spilt på selv. Joda, den har mange norske, men den har jammen meg server lagg også.

 

 

 

 

Og når var det? 2-3 år siden? har ikke merket noe lagg det siste året eller da jeg begynte der for xx år siden :blush:

 

Så den er nok bullshit, ingen lagg.

 

 

 

Grim Batol har jeg spilt på selv. Joda, den har mange norske, men den har jammen meg server lagg også.

 

 

 

 

Og når var det? 2-3 år siden? har ikke merket noe lagg det siste året eller da jeg begynte der for xx år siden :blush:

 

Så den er nok bullshit, ingen lagg.

Lenke til kommentar

Apropos Balnazzar, så suger serveren noe helt hinsides. Har både characters på alliance og horde-side, og alliance har ekstremt lite folk. Horde har mange folk, men de er generelt helt supermongo når det gjelder å spille spillet.

 

Den beste guilden på horde side atm drepte vel heroic sindragosa den 26. mai, som er relativt seint.

 

edit: Men jeg spiller på den fordi jeg liker mange av folka på den. :)

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...