Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg gjorde ferdig single player

til der man kaster kniven inn i øye til General Shepherd

. Så når man er ferdig med ham, kommer museum greiene også når de er ferdige så står det continue to special ops. Jeg går til Main Menu og der står det 50% completion..

 

Ble ikke campaign ferdig?

 

Mangler jeg et eller annet?

Endret av xDestiny10x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg gjorde ferdig single player til der man kaster kniven inn i øye til General Shepherd. Så når man er ferdig med ham, kommer museum greiene også når de er ferdige så står det continue to special ops. Jeg går til Main Menu og der står det 50% completion..

 

Ble ikke campaign ferdig? 

 

Mangler jeg et eller annet?

De andre 50% er de laptop'ne som man finner i hver bane. Intel eller hva de heter.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg gjorde ferdig single player til der man kaster kniven inn i øye til General Shepherd. Så når man er ferdig med ham, kommer museum greiene også når de er ferdige så står det continue to special ops. Jeg går til Main Menu og der står det 50% completion..

 

Ble ikke campaign ferdig? 

 

Mangler jeg et eller annet?

De andre 50% er de laptop'ne som man finner i hver bane. Intel eller hva de heter.

Så hva skal jeg gjøre? hvordan få 100%?

Lenke til kommentar

Du må spille på høyere vansklighetsgrad.

 

Altså om jeg spiller på hard og blir ferdig igjen, vil det da bli 100%?

Litt usikker på om du kommer helt opp på 100%.

Tror du må finne de nevnte laptopene i tillegg for å nå helt opp til 100%.

Så jeg må gå rundt omkring på banene og lete etter de? Så for eksempel jeg må følge etter en person, skal jeg bare gå et annet sted for å finne de? Eller er de liksom i den retningen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Denne tråden ble til en OT-fest uten like, og dette er ikke rette stedet for slikt. Noen personangrep var også en del av "festen", slikt er under ingen omstendigheter noe vi kan tillate. Innleggene er blitt fjernet, for løs prat rundt MW2 har vi en egen tråd.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...