Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål ang. ny cd-spiller i bil.


Pc96

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe ny cd-spiller i bil, har funnet denne som ser grei ut: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=VPD-5081&vg=31&vgpath=Varekategorier/48/31

Hva tror dere, er denne en grei spiller for en som ikke trenger det mest professjonelle heller?

Hvordan er dette med kabler, passer det inn, er forresten en 02 mod toyota rav4.

Og ett siste spørsmål, størrelsen på den som står der fra før av er større enn den jeg linker til. Finnes det justerbare deksler for å stenge av den plassen som er åpen??

 

Er mange spørsmål, så er ikke sikkert jeg får på alle spørsmål, men gjerne svar på det du kan!

Takk for svar:)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ok, takk for svar :). Da har jeg funnet sider der dem selger monteringsramme og iso overgang til toyoya.

Skal ikke ha skjerm, eneste jeg trenger er det vanlige, cd-spiller, radio, helst usb utgang. Thats that. Ikke noe avanserte greier, men det er nøtt til å tåle høy lyd uten skurring, da jeg har opplevd det på ett annlegg før.

Ca. opp til 1200 kroner om man får noe rimelig for det.

 

Noen som vet om noen bra annlegg til den prisen, om opptil 1200 er for lite for ett bra annlegg så si ifra :)

Takk for svar videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...