Gå til innhold

Ligge i telt. Lenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Dette har vært påtenkt før, men har deretter vært dyttet inn i fremtiden som et kanskje-en-dag-prosjekt. Nå har det kommet på dagsorden igjen:

Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei folkens!

Dette har vært påtenkt før, men har deretter vært dyttet inn i fremtiden som et kanskje-en-dag-prosjekt. Nå har det kommet på dagsorden igjen:

Hei

Jeg kan ikke forestille meg hvorfor du vil ligge i telt i så mange mnd. Vinteren er jo ikke akkurat praktfull her oppe, så du må vel belage deg på litt ubehag. :) Jeg vil knapt nok bo her sånn som det er, og jeg har leilighet. :p

Skrevet

Sikker på at du ikke mener omvendt? Fra juni til august altså? Det å være i telt midt på vinteren i en av Norges kaldeste byer er på grensen til selvmord egentlig.

Skrevet

Hvis det er for å spare penger, hadde jeg heller funnet meg en gammel campingvog med mulighet for strøm til oppvarming og matlaging. Så kunne du hatt pc, tv eller hva det måtte være for underholdningens del :tease:

Skrevet

Sikker på at du ikke mener omvendt? Fra juni til august altså? Det å være i telt midt på vinteren i en av Norges kaldeste byer er på grensen til selvmord egentlig.

Det er det ikke i det hele tatt, fullt mulig. Flere som har gjort sånne stunt tidligere. Behagelig er det ikke, moro er det nok heller ikke, eneste grunnen til å gjøre det er vel å kunne skryte av det i etterkant :p

Skrevet

Virker som en god idè om du er friluftsmann. Jeg personlig vil anbefale deg om å bygge opp telterfaringen i kalde nord, om du ikke har gjort det allerede. Dvs bo 1 måned ute i telt, midt på vinteren som et prøveprosjekt. Uten erfaring går nok det der til helv.... .

Lykke til, selv har jeg "bo i telt i 1 måned" på hundre-ting-jeg-må-gjøre-før-jeg-dør lista mi, men det er jo bare småtteri.

Skrevet

Ser ut som han mener august til juni faktisk.....

Ser ut som han mener: Borte ble han. Er irriterende når noen bare slenger ut et spørsmål og ikke deltar i debatten videre. Skjerpings !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...