Straydog Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Hei. Jeg benytter meg av VISMA Global til regnskapsføring, og trenger å ta backup av databasen som følge av oppgradering til nytt OS. Har vært i kontakt med en kundebehandler fra VISMA og han ba meg om å: Ta SQL-backup av convertx-databasen Hvordan gjør jeg dette?
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Åpne SQL Server Management Studio, utvid Databaser, høyreklikk på ConvertX database, Velg Tasks->Backup. 1
Straydog Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Skrevet 28. juli 2010 Åpne SQL Server Management Studio, utvid Databaser, høyreklikk på ConvertX database, Velg Tasks->Backup. Hei, og takk for svar! Må jeg ha SQL server management Studio, eller vil express-utgaven fungere?
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Express funker det, men det kan hende dere ikke har innstallert Management Studio default. Management Studio kan innstalleres i etterkant hvis du går f.eks hit. Pass på at du laster ned riktig versjon avhengig om du har 2005 eller 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå