Gå til innhold

Whitetrash mat tråden !


Anbefalte innlegg

Hei og god dag folkens. Her er tråden hvor man kan diskutere all mat som havner innenfor kategorien "Whitetrash". For dere som ikke vet hva whitetrash betyr, så kan jeg forklare ganske enkelt;

 

Folk flest som ikke bryr seg så stort om verden rundt seg, underlærte mennesker som f.eks. ofte har et snev av rasisme og inkompetanse i seg. Man kan ofte beskrive det som; "De som spiser grandiosa på julaften" eller som synes at å spise burger på statoil er et fast måltid to ganger i uka. (Da snakker vi familie sammenhenger).

 

Først når jeg tenkte at denne tråden skulle bli lagd var da jeg hørte om Toro sine herlige oppfinnelser; Kjøttdeigsaus, Tacogryte og Tikki Masala på boks.

 

Så, spør du meg så er alt helfabrikatet og mesteparten av mat som kommer i pulverform helt klart whitetrash mat.

 

Skyt i vei, hva vil du klassifisere som whitetrash mat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiser det jeg synes er godt jeg, uavhengig av om det kommer i pose, sekk eller om grønnsakene er dyrket i egen hage og dyret skutt selv. Men det er en ting jeg vil klassifiserer som whitetrash mat, og det er en burger jeg kjøpte i sverige. Den var frossen og skulle bare slenges i mikroen noen minutter. Tror alt av tilbehør var med på den... Noe av det jævligste jeg har smakt noensinne.

Lenke til kommentar

Jeg spiser det jeg synes er godt jeg, uavhengig av om det kommer i pose, sekk eller om grønnsakene er dyrket i egen hage og dyret skutt selv. Men det er en ting jeg vil klassifiserer som whitetrash mat, og det er en burger jeg kjøpte i sverige. Den var frossen og skulle bare slenges i mikroen noen minutter. Tror alt av tilbehør var med på den... Noe av det jævligste jeg har smakt noensinne.

Det hørtes whitetrash ut ! :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ikke noe galt å bruke minst mulig tid på å lage mat. Når jeg ser oppskrifter, selv de som kan kalles for "enkle", blir jeg bare satt ut. Ingrediens hønsebuljongterninger, mascarpone, fennikel, pancetta, grana padano... WTF?! Aldri hørt om sånt, og man finner neppe alt på Rema.

 

Når jeg er sulten og vil ha mat så er det siste jeg vil å bruke mye tid på å lage den. Heller ikke å gå rundt og tilbringe masse tid i forveien i en matvarebutikk for å finne det jeg trenger, og evt. dra fra butikk til butikk.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt å bruke minst mulig tid på å lage mat. Når jeg ser oppskrifter, selv de som kan kalles for "enkle", blir jeg bare satt ut. Ingrediens hønsebuljongterninger, mascarpone, fennikel, pancetta, grana padano... WTF?! Aldri hørt om sånt, og man finner neppe alt på Rema.

 

Når jeg er sulten og vil ha mat så er det siste jeg vil å bruke mye tid på å lage den. Heller ikke å gå rundt og tilbringe masse tid i forveien i en matvarebutikk for å finne det jeg trenger, og evt. dra fra butikk til butikk.

Altså, smaksløkene dine er fornøyde med posesupper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...