Gå til innhold

ATI Catalyst 10.7 er klar


Anbefalte innlegg

HAHA!!!!

 

Feil - Google Translate er BEDRE!!!

 

Forbedret Pull-down deteksjon

The Pull-down detection algorithm has been enhanced for higher visual quality on Pull-down algoritme er forbedret for høyere visuell kvalitet på

certain types of video content visse typer av video-innhold

Supported on the ATI Radeon™ HD 5000 Series Støttes på ATI Radeon ™ HD 5000-serien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk aldri 10.6 til å virke i mitt X-fire oppsett

Ikke jeg heller -.- Hvis denne driveren gir meg bluescreen akkurat som den forrige blir det (hadde aldri trodd jeg ville si dette) nVidia i mitt neste oppsett... :cry:

 

EDIT: Nope, det funker ikke. Bluescreen under oppstart. Klarte heldigvis å tilbakestille til gode gamle 10.5 ;)

Åh, crap. Det var det der jeg sa med nvidia, ja. *mumle*

Endret av Vaffeltryne
Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig at Google translate gjør en bedre jobb...

 

Hehe!!!

Artikkel forfatter har nå redigert innlegget (uten videre kommentarer):

Forbedret funksjon for såkalt "Pull-down detection", det vil si en teknologi som kan brukes til å konvertere og vise innhold fra gammeldags celluloidfilmer. Støttes av ATI Radeon HD 5000.
Lenke til kommentar

Installerte denne driveren og har nå begynt å få artifacts i spill/filmer, men tempen er bare på rundt 80 grader.. Kortet er HD4800. Noen som har samme problem?

 

Vel det opplevde jeg også med ett 4870 kort både i BC2 og BF2, men det kan være fordi jeg ehm lekte meg litt med clocking som tydeligvis ikke var så altfor velykka, prøvde ikke film, men fikk artifacts selvom jeg ikke hadde noe over standard clock heller.

Men jeg tok en rs av maskina å da var det uten artifacts i det hele tatt i BC2.

Men opplevde å halvere loading tid inn på maps i BC2, jeg trodde det var selve PCen som gjorde at det tok litt tid, siden den ikke er helt up to date, men var tydeligvis drivern ser det ut som, kunne vært kjappere men alt er bedre enn det som var før.

Fikk ikke artifacts i 3dmark06, kjørte den 2 ganger men ingen tull der og da.

Lenke til kommentar
Fikk aldri 10.6 til å virke i mitt X-fire oppsett

Ikke jeg heller -.- Hvis denne driveren gir meg bluescreen akkurat som den forrige blir det (hadde aldri trodd jeg ville si dette) nVidia i mitt neste oppsett... :cry:

 

EDIT: Nope, det funker ikke. Bluescreen under oppstart. Klarte heldigvis å tilbakestille til gode gamle 10.5 ;)

Åh, crap. Det var det der jeg sa med nvidia, ja. *mumle*

Samme her gitt. Får bsod på de siste 3 versjonene av driverne ihvertfall (inkl denne), kjører på en aprilversjon som fungerer (om jeg ikke husker feil). Har 2 stk asus 5770 i CF. Hadde aldri problemer før jeg ordna meg CF oppsett. Spørs om jeg skal gjøre et siste forsøk med drivercleaner for å avinstallere først. Fordømrade dritt dette :realmad:

Lenke til kommentar

De få gangene jeg har sleti med installeringsprogrammene av drivere, så har jeg gått til enhetsbehandlingen og installert driveren der uten problem.

Problemet når man har Crossfire er at man (såvidt meg bekjent) trenger ATI Control Center for å få aktivert det.

Endret av sikotryne
Lenke til kommentar

Kunne ønske ATI også tok med støtte til eldre kort, slik som mitt radeon9250. Slik jeg har forstått det finnes det ikke driverstøtte til dette siden 9.xx versjonen av Ubuntu, og når jeg heller ikke får lastet ned drivere hvis jeg reinstallerer til 8.xx er heller ikke det alternativ slik jeg ser det. Noen som "ser" noe annet, løsning eller tips til løsning?

Lenke til kommentar
Kunne ønske ATI også tok med støtte til eldre kort, slik som mitt radeon9250. Slik jeg har forstått det finnes det ikke driverstøtte til dette siden 9.xx versjonen av Ubuntu, og når jeg heller ikke får lastet ned drivere hvis jeg reinstallerer til 8.xx er heller ikke det alternativ slik jeg ser det. Noen som "ser" noe annet, løsning eller tips til løsning?

 

Hva med selve ATI drivern? Altså "xorg-driver-ati" eller hva den hete?

Mener den skal kjøre godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...