Gå til innhold

Jente på 15, er ny her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Men jeg skrev faktisk ikke "Jente på 15" når jeg skrev innlegget, det stod der plutselig bare i etter tid.

Da har vel en mod fikset det.

Haha, nuvel, flere som kikket innom iallefall da. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei og velkommen til forumet, McCutcheon! Håper du finner tråder av interesse og får hjelp til eventuelle ting du lurer på :) Forumet er fullspekket av intelegente og hjelpsomme brukere.

I henhold til retningslinjene skal en tråd innholde minst tre ord, dette fordi vi ønsker et oversiktelig og brukervennlig forum. Er en emnetittel lite beskrivende for trådens innhold, vil veileder/moderator/administrator kunne endre denne. Sikkert det som er tilfelle her ;)

Ellers ber jeg dere holde dere til trådens egentlige tema, videre off-topic vil ganske sannsynlig fordufte fra forumet. Ønsker man å være sosial og prate generelt med forumets brukere, er Forumkafeèn perfekt til det.

Endret av LucarioX
  • 2 uker senere...
Skrevet

denne ble vell lagt død ? eller tar jeg feil ^^

Var ikke meningen å legge tråden død, men diskusjon rundt skulderbredde og høyde tar vi et annet sted ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Fatter ikke hvordan denne tråden har fått så mange svar!

Hadde ein gutt skrevet: "Gutt på 15, er ny her", hadde den fått ett svar og det fra ein moderator som stenger tråden pga at det finnes en tilsvarende en.

• Liker 3
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Det er sikkert fordi det er kun gutter som kommenterer her og de er sterkt preget av homofobi og de tror de blir mindre homofil av å ha digital kontakt med en ukjent jente som sikkert ikke er en jente engang!

• 4 uker senere...
Skrevet

Føler jeg bare må spørre; McCutcheon, Lostfan?

hvor kom det fra, ingenting som tyder på det(er lost fan selv)

eller bare lurte du....? liker du lost

men for ikke å spore av tråden....

jeg er jente på 16 :D

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hallo! :) Har vært registrert her en stund, men har ikke skrevet innlegg osv. her før nå.

Er en jente på 15 år som er kjempe glad i å skrive, ta bilder og høre musikk. Favoritt bandet er Avenged Sevenfold, men hører på så og si alt mulig, b.la El Caco, Rammstein, Pantera, Slipknot osv. Er ikke stort mer å si om meg. ;)

Sick, alle beskrivelsene matcher dama mi, du heter tilfeldigvis ikke Frida? :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...