Gå til innhold

Rebuild av "main" min=) - Kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk fra MSI p45 Platinum Med q6600 til EVGA nForce 780i 3-way SLi med en q9450. Og kanskje det blir et i5 oppsett etter sommeren om jeg har litt for mye penger.

Ja jeg er veldig fornøyd me ryddejobben, og det ble 10 ganger bedre etter at jeg laget cabel managment holes i hk plata. D eneste som ikke er gjemt nå er kablene til skjermkortet:S Men om Fractal Design ikke har lengre kabler og selge/gi meg, så får jeg bare prøve å skjøte sammen slik at kablene blir lengre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg foresten vært i kontakt med fractal design og det kommer lengre kabler.

Ja jeg fikk også svar fra Fractal noen dager etterpå og de sa at det skulle komme lengre kabler/forlengere etter hvert.

 

Og nå har jeg jo da som nevn i loggen bestilt meg et Define R3 kabinett som jeg sansyneligvis får i morgen så da starter den nye rebuilden=)

 

Lurer foresten på om moderatorer kan slette alle postene untatt den første i den gamle loggen uten å slette hele loggen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal gjøre begge delene Mr.A=)

 

Wizzlee: Lysene satt på hovedkortet da jeg kjøpte det.

 

Hvordan lager man "Spoilers" forresten?

 

Trykk på andre stiler drop down menyen og let etter spoiler eller du kan skrive

 

 

Tekst og bilder du vil skjule her [/spoiler^] fjern ^ på slutten så blir det en spoiler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...