Gå til innhold

3600 kroner til mobil


Anbefalte innlegg

Som man også ser (og vet) så er det endel feil/mangler på Esato (unntaket gjelder SonyE-mobiler, som de gjerne vil skal se bedre ut i forhold til konkurrentene).

 

SX1 har selvsagt mulighet for videorecording

 

http://www.club-siemens.net/mobiles/sx1.shtml er nok et bedre sted  :wink:

 

Den der ble jo _litt_ teit... :lol:

Tror nok ikke dere på club-siemens har helt nøytral vurdering av telefoner heller... :wink:

 

Dere har sikkert riktige opplysninger om den - men hvis du (cnil) stusser på hvilken mobil du skal velge, så går du selvsagt ikke til hjemmesiden/fan-side til produsenten, for å lese om telefonen er bra. Gå til et (helst flere) nøytralt nettsted som har testet begge to.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for T610, som er relativt billig. Du har sikkert penger til ny mobil når det begynner å komme flere mobiler som oppfyller kriteriene dine (den første blir nok SX1, og det er jo en stund til enda).

 

Ellers har du jo 3650 (som egentlig oppfyller alle kriteriene), men jeg antar at størrelsen/utseende som er problemet (og ikke at det er en Nokia).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du velger altså en T610 som ikke oppfyller 3/4 av dine krav:

- mer minne en 4mb (altså er T610 utelukket)  

- gjerne mp3 og video-avspilling  

- gjerne mulighet for utvidet minne  

(- bra med funksjoner)

 

Jeg ville heller ventet enn å kjøpe katta i sekken :smile:

Kjøp heller en billigmobil nå, hvis du absolutt må ha ny mobil, og spar pengene til en skikkelig godbit kommer  :)

 

Hvis man har skjønt at det ikke går ann å kommer foran alle biler når man kjører på veien. Så bør man skjønne at det ALLTID kommer en ny mobil som er bedre på markedet ! Så jeg mener det er bare å kjøpe nå. Etter den Siemes SX1 kommer det sikkert no nytt og BEDRE fra nokia eller se eller no. Punktum Finale

Lenke til kommentar

Ellers har du jo 3650 (som egentlig oppfyller alle kriteriene), men jeg antar at størrelsen/utseende som er problemet (og ikke at det er en Nokia).

 

Stemmer, utseende skremmer meg faktisk. Synes ikke jeg kan bli tatt seriøst med en sånn en i hånda. Det at det er en nokia plager meg faktisk litt, men ikke så mye som det kanskje virker.

 

Tenker det blir en T610 som en slags "mellommobil" til jeg får meg noe skiekkelig _bra_

Lenke til kommentar
GeeZuZz: Hva er teit med en side som faktisk holder seg til fakta?

 

Fakta har ikke noe med "nøytral vurdering" å gjøre. Fakta er fakta og er det samme uansett hvor man leser det (unntatt på Esato som vi så...).

 

Faktisk enig med molna her.  

Skal du sjekke rene fakta er jo produsentens side eller svært nærliggende sider som f.eks club-siemens er til siemens bra steder å sjekke.  

Skal du ha tester er ikke "fan-sider" som club-siemens og esato bra sider.

 

Det var jo akkurat det jeg skrev... :shrug:

 

Jeg kommenterte:

unntaket gjelder SonyE-mobiler, som de gjerne vil skal se bedre ut i forhold til konkurrentene

 

Har vanskelig for å tro at dere prøver å unngå å få Siemens til å høres bedre ut enn andre...

Lenke til kommentar
Tenker det blir en T610 som en slags "mellommobil" til jeg får meg noe skiekkelig _bra_

Først var det t68i som en "mellom mobil", der gikk, var det 2000?

Så skal du nå kjøpe enda en "mellom mobil" for 3600...

Hvor mange "mellom mobiler" skal du ha før du får en skikkelig hybrid?

 

Selv har jeg 1 "mellom mobil" :D jeg fikk til jul, og den skal jeg ha til jeg får en skikkelig go'bit som f.eks sx1, N1 eller z1010.

Btw Molna, kan sx1 spille av mp3/wav-filer?

 

Synes ikke det er verdt å kjøpe flere "mellom mobiler", ettersom det bare blir et pengesluk til unødige gjenstander -og ikke the real deal ...

 

(Min mening, altså)

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke ennå. Med headset håper jeg den er like bra som SL45 og høyttaleren på SX1 er såkaldt "natural loudspeaker" (som Siemens kaller det..) så jeg vil tro den er ganske bra også.

Det kommer garantert kabler for å koble den til hjemme-/bil-stereoen også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...