Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Beste 6,5" komp. sett i forhold til pris?


Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt å invistere i noen ordentlige høytalere foran i galanten. Har nå for tiden Morel tempo 6 som jeg er meget fornøyd med, men vil gjerne ha noe som spiller enda penere og ikke minst høyere. Blir aldri helt tilfredsstilt av volumet disse klarer før det vrenger. Og ja de har nok kraft fra forsterkeren sin side. 2x225 dynabel-watt.

Makspris jeg ser for meg er vel 3500 kr, men kan kanskje strekke meg litt mtp at jeg begynner i lære om 2,5 uker og da tjener dobbelt så mye som nå.

 

Håper noen har noen gode anbefalinger, og ikke bare si: Mine høyttalere er gode, kjøp disse!

Hehe.. Har siklet på Seas-elementer over lengre tid, men tenkte at det sikkert finnes bedre kontra pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på kampanjeprisene til dynabel.no på Seas sett nå så skal det faktisk mye til for å bli mer for pengene.

Det er snakk om røverkjøp.

 

Men det merket er vel mer hi-fi orientert enn å spille høyt (selv om de faktisk går ganke høyt i volum).

Så ser problemet ditt (mye samme som jeg sliter med).

 

Selv kikker jeg på SPL Dynamics, men ser ut som 6.5" må bestilles fra utland om det skal være et bra sett.

Audio-System skal også være bra, men mistenker at det blir mye samme som Seas.

 

Sjekk ut dette: Soundstream RF.60C

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...