^fmj Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 (endret) Sett litt på disse smarttelefonene, kom over Samsung I5700 til tett over 900 kr, virker som et veldig godt tilbud. Er ute etter mest for pengene, men ikke for enhver pris selvsagt. Samsungen virker veldig grei og har det som jeg først og fremst var ute etter, 3g, gps (mest for skøy), wlan og en skjerm på over 3" som er bra. Android vs Windows mobile vet jeg lite om, men ser man kan oppgradere til versjon 2.1 av Android og av det lille jeg har lest meg til virker det som et helt kurant OS. Hvis noen har en god grunn for hvorfor jeg ikke bør slå til på dette tilbudet vil jeg gjerne høre den. Endret 19. juli 2010 av ^fmj
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Sitter selv med I5700 her nå og den er knakende god. Rask, billig og A2.1. Anbefaler deg å slå til på tilbudet.
Tommelom Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Slenger meg på. Kjøpte denne selv. Til 900 kr. er det ikke mindre enn et kupp. Fikk med gratis Garmin GPS også. Største aberet er et ræva kamera, men helt uinteressant for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå