Gå til innhold

Stenging av tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Audiogalaxy er ett program/side som brukes til å spre mp3.. det er ikke en ulovlig side. Siden tråden kunne føre til videre diskusjon innen slike distribusjons programmer stengte jeg tråden, vi vil unngå slike diskusjoner. trådstarter fikk svar på sitt spm, jeg så ingen grunn til å ha den åpen lengre..

 

klager kan sendes til meg i mail, så skal jeg vurdere det.

 

btw, slike tråder postes under tilbakemeldinger, flyttes dit nå..

 

_________________

Addtronics Server Tower

AMD Athlon XP 1600+@1522

EPoX 8K7a

Gainward Gforce2 Pro Golden Sample

512mb DDR Orginal cas2

IBM Deskstar 60GXP, Western Digital Caviar 30gb, Maxtor DiamondMax 541DX

Sony G400 19"

 

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-30 19:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-30 18:28, mbst skrev:


Sånn som en tråd om Audiogalaxy, det var da ingenting ulovelig eller støtende ved den, var det vel?


Hva er linken til tråden?

 

Update: Fant den, og åpnet den igjen. Beklager det inntrufne, har gitt beskjed til vedkommende som stengte den.

_________________

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-01-30 20:11 ]

Lenke til kommentar

Vel, må si meg enig med de fleste av dere her. At diskusjon om warez og liknende blir fjernet er jeg helt enig med, men man kan jo ikke stenge en tråd fordi den "kan føre til" diskusjon av ulovlig programvare. Det må være opp til hver enkelt å poste hva de vil, og så får moderatorene ta opp saken og evt. stenge tråden når noen går over streken. Audiogalaxy er etter det jeg vet et helt lovlig program, og jeg ser ingen grunn til å stoppe diskusjon hverken om det eller andre liknende programmer. Greit nok kan slike program misbrukes, men det må bli på den enkeltes ansvar.

 

Slutt å kneble brukerene av dette forumet uten at dere har en spesifikk og god grunn.

 

Dette til etterretning.

Lenke til kommentar

Quote:


SirHartge skrev (2002-01-30 19:04):

Audiogalaxy er ett program/side som brukes til å spre mp3.. det er ikke en ulovlig side. Siden tråden kunne føre til videre diskusjon innen slike distribusjons programmer stengte jeg tråden


 

CD-brennere brukes også ofte til å kopiere ulovlig, men det er vel ingen grunn til å sperre en tråd der noen ber om råd vedrørende kjøp av CD-brennere?

 

Jeg synes at det normalt skal mye til før vi skal stenge tråder. Ytringsfriheten lenge leve.

 

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...