Gå til innhold

Hvordan få i seg tran?


Anbefalte innlegg

Hell tran i ei skje, trykk den så langt inn i munnen som du kan og hell. Unngår du å få tran på tunga vil det smake minimalt.

 

Tran er veldig godt. Er meningsløst å påstå noe annet.

Ja for all del, når noko smakar godt for deg så betyr jo det at det smakar godt for alle andre. :roll:

Påstår du at det finnes folk som ikke liker sukker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for mange svar og tips.

Kapsler er ikke aktuelt. Det er òg uaktuelt å kjøpe en ny tran, da jeg allerede har brukt penger på en flaske. Jeg nekter å sløse med penger. Det er for øvrig ikke Møllers tran.

Jeg har heller ingen store problemer med å få det i meg, med denne tråden ønsket jeg å få råd om hvordan gjøre det mindre ubehagelig. Det spiller da virkelig ingen rolle for meg om det finnes folk her som kan drikke tran; Det kan ikke jeg.

 

Ja for all del, når noko smakar godt for deg så betyr jo det at det smakar godt for alle andre. :roll:

Påstår du at det finnes folk som ikke liker sukker?

Hvordan i all verden kommer du frem til dette argumentet? Sukker og tran er to aldeles forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden kommer du frem til dette argumentet? Sukker og tran er to aldeles forskjellige ting.

Det jeg skulle frem til er at ekstremt få vil synes at sukker smaker vondt, selv om folk har forskjellig smak.

 

Dagens tran smaker ikke vondt. Den kan ikke det, fordi den smaker mer eller mindre ingenting, og antall folk som ikke liker tran burde være mye mindre enn det det er.

Lenke til kommentar

Normalt pleier jeg å "bare" ta tranen og ferdig med det, men noen ganger er jeg litt ekstra ømfintlig på morgenen og tranen virker bare kvalmende. Jeg tar både tran og biovit så pleier å spare bioviten til slutt (den smaker mye). Tar en slurk tran, holder den i munnen uten å puste, gjør klar biovitflaska, svelger tranen fort (fremdeles uten å puste) og tar en slurk biovit. :thumbup:

Endret av Penance
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...