Gå til innhold

Enter the Matrix : Multiplayer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo vere at det er multiplayer på ETM på pc også. DU må huska at du må hacke noe jevli og styre på som faen for å få den MP delen. Blir fort lei den delen der uansett, får jo ikke spille Noe :( hehe.

MP delen har ein del fleire grafiske bugs enn i singelplayer delen, sikkert derfor de har pakka det så godt inn i spillet. Men må innrømme at der rocka litt når jeg fikk sloss som Morpheus. :woot:

Lenke til kommentar
Det kan jo vere at det er multiplayer på ETM på pc også. DU må huska at du må hacke noe jevli og styre på som kjøss for å få den MP delen.

Det er ikke multiplayer på PC versjonen.

Hackingen er den samme på xbox og PC og den tar ca 20 min, når man ikke vet hva man skal gjøre, og 5 min når man vet det.

Lenke til kommentar
eg fikser ikke hakkingen i heletatt, er det noen steder det finnes en liten guide på hvordan det skal gjøres.

 

Vet hvordna det virker som "DOS" men uansett, takler det ikke :-?

Sjekk her

 

I tillegg til det som står der:

 

Når du runder spillet, og ser gjennom alle creditsene (det tar laang tid, de burde har brukt litt av den tiden til å lage et bedre spill) så dukker det opp en kode helt til slutt.

 

Denne koden kan du bruke med cheat kommandoen for å få tilgang til Sparks training program som gir deg litt mer å pusle med

Lenke til kommentar
Denne koden kan du bruke med cheat kommandoen for å få tilgang til Sparks training program som gir deg litt mer å pusle med

Hva gjør man i Sparks training program ? Burde det ikke være noe trenings program i starten istedenfor slutten av spillet ?

Jo, egentlig så synes jeg absolutt det. Men nå er ikke Sparks treningsprogram slik som f.eks. Hazard Courze i Half-life.. det er mer en litt uferdig del, der sparks laster ned litt morro til deg, og ikke en trainer til det virkelige spillet..

 

Et av "oppdragene" er å skyte swat soldater som kommer mot deg, løpende på en lang bane. Du må skyte dem før de når frem til deg..

 

jeg har ikke spillt det særlig mye faktisk, men er en helt grei bonus på spillet hvis man kjeder seg..

 

Ellers blir jeg bare mer og mer lei meg over hvor uferdig og kjedelig dette spillet egentlig er..

Lenke til kommentar

Hei.

 

Mulitiplayer i ETM er ikke mulig av samme årsak som i Max Payne. Tenk deg f.eks. "Bullet Time" i Max Payne og bruk av "Focus" I ETM, hva skjer hvis jeg bruker focus mot en annen spiller i multiplayer? Jo begge, vil få fokus siden vi alle er i samme "tidsperpektiv" i "real life". Det hadde jo vært latterlig hvis det er totalt f.eks. 16 spillere i et online mulitplayer game hvor det i snitt da blir brukt focus omtrendt konstant.

 

Tenk litt før man skriver slike spm. :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Mulitiplayer i ETM er ikke mulig av samme årsak som i Max Payne. Tenk deg f.eks. "Bullet Time" i Max Payne og bruk av "Focus" I ETM, hva skjer hvis jeg bruker focus mot en annen spiller i multiplayer? Jo begge, vil få fokus siden vi alle er i samme "tidsperpektiv" i "real life". Det hadde jo vært latterlig hvis det er totalt f.eks. 16 spillere i et online mulitplayer game hvor det i snitt da blir brukt focus omtrendt konstant.

 

Tenk litt før man skriver slike spm. :)

det er multiplayer på xbox versjonen..

 

Jeg har aldri spillt xboxversjonen men tviler på at bullet time er inkludert i MP delen hehe..

 

Uansett så bør man kanskje sjekke fakta før man ber andre tenke seg om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...