Gå til innhold

HAr mistet mobil nummeret mitt!


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

I dag har jeg kjøpt meg en SE t610 :woot: ! Da fikk jeg et ark med telefon nummeret mitt o.l. Men jeg har mistet det! :cry: Hvordan kan jeg funne ut hvilket nummer jeg har??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send en melding til meg! Så får jeg opp nummeret! Sender tilbake til deg og skriver nummeret ditt som sms meld. 40291975

 

Er det ikke slik at det ikke er lov til å oppgi fullt navn og adresse og/eller telefonnummer her på forumet?

 

Hvorfor i allverden skulle det det? Det er ikke nrk2 chatten du er på nå... :wink:

 

DrErling

Lenke til kommentar
Send en melding til meg! Så får jeg opp nummeret! Sender tilbake til deg og skriver nummeret ditt som sms meld. 40291975

 

Er det ikke slik at det ikke er lov til å oppgi fullt navn og adresse og/eller telefonnummer her på forumet?

 

Hvorfor i allverden skulle det det? Det er ikke nrk2 chatten du er på nå... :wink:

 

DrErling

 

Står ikke noe om det i retningslinjene eller nettikette.

Lenke til kommentar
"]Men det fremdeles ikke det lureste man gjør :)

 

Hva er så farlig med det? Er du redd for å at en psykopat skal komme og leke motorsagmassakeren?

 

Om du lurer så tok det meg under ett minutt å finne ditt fulle navn, adresse, telefonnummer og hvor mye du har/fikk/betalte i formue/inntekt/skatt. Jeg tviler på at du opplever noen ubehagelige ting ved å legge dette ut på forumet her i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...