zion3 Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Hva i huleste er galt. Når jeg går inn på cs så starter plutselig DJ Sammy med heaven og spiller. Sangen overdøver lyden i cs. hva er galt? :-? Først trodde jeg det var winampen som var flippa, men jeg har jo ikke winampen oppe en gang når jeg går inn på cs... :o Trenger hjelp snarest med dette rare problemet!! Takker på forhånd.
zn00ker Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Du skulle vel tilfeldigvis ikke ha en musikk CD i CD-Rom`n din?
zion3 Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Skrevet 18. juni 2003 hehe Ser man det. Det var en musikk cd i cd-romen ra. Må være søsteren min som har gjort det Men hvordan kan det ha seg at den spiller av når jeg går inn på cs?
zn00ker Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Hvis du starter CS, går på "Configuration" -> "Audio", så ser du en valg mulighet som heter "Play CD disc" elns. Default står den på. Derfor starter eventuelle musikker CD`r du har i CD-Rom`n din.
MrLee Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 jeg har Haddaway - "What is love" på radioen istedet for opera på CS_Italy....usannsynlig morsomt
tjalla Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 jeg har Haddaway - "What is love" på radioen istedet for opera på CS_Italy....usannsynlig morsomt Mmm.. morsomt å leike seg med skins og lydfiler i cs
Nazrac Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 hehe Ser man det. Det var en musikk cd i cd-romen ra. Må være søsteren min som har gjort det Men hvordan kan det ha seg at den spiller av når jeg går inn på cs? det hadde vert verre hvis mamma hadde lånt Pc'en for å høre på Sputnik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå