Gå til innhold

Let's Create Some Noize - Nye og gammle partylåter [Spotify lister]


EyN

Anbefalte innlegg

Lista er nå oppdatert og vil skape liv på partyet ditt, gjør den ikke det kontakter du meg via pm eller kommenter her ;) Bruk også "shuffle" for å spize lista litt opp så ikke sangene går om og om igjen ;)

 

Som sagt på facebook gruppa.. Vi skal lage en promotion video for lista snarest, grunnet skolestart tar dette dog litt tid.. Men ikke se bortifra at dette skjer i løpet av helga (Jeg skal delta på ulike Starcraft 2 konkurranser i helga.. så vi får se.)

 

I alle fall, kos dere med lista og spre den videre! 206 er bra for en som ikke klarer å få markedsført det så godt som burger king osv kan ;)

 

Mvh

Eyn :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De tre sangene var bra! Den øverste var dog litt mindre "bra" enn de andre, men ikke aller værst.

Fortsett å gi forslag :) Alltid bra og vite hva andre liker og ikke bare hva jeg liker.

Lenke til kommentar

et tips kan være å linke til spotifylista på facebookgruppa

 

hehe, ser utsom du er blind ;) Postet lista på wallen.. :)

 

Kan godt linke andre steder på facebook sia, takk for feedback :)

 

....

 

Du litt høyere opp, hva mente du med at 2008 ringte? :p

Lenke til kommentar

det der er ikke norges fremtidige partyliste, men heller norges oppbrukte partyliste

 

Tjaa.. joda, er en god del nye sanger som jeg tror du aldri har hørt om. Nå er det utrolig mange sanger der så det er ett stort utvalg. Sitter og adder ny musikk stort sett hver dag.

 

Så hvorfor kommentere når du ikke har noen sang forslag å komme med egentlig? What's the point in posting something useless just "discriminating"? :p

Lenke til kommentar

For 2 år siden ja. Nå er det omtrent den lameste sangen man kan sette på ever. Den er for gammel til å være kul, og for ny til å skape nostalgia. Alle er drittlei av den

 

:p Så bare spol over den da vet du ;) Er mange sanger som jeg ikke liker men som andre liker der.. Kan ikke være en simpel og ensformig spilleliste, må være party tracks for nesten alle.. tracks som skaper i alle fall litt liv :p

Lenke til kommentar

Jeg er litt enig der ass... Hvis du skal kalle det norges fremtidige party liste, kan du jo ikke ha med gamle sanger som flesteparten er blitt lei av. Jeg trodde poenget var å lage en liste med partylåter som nesten ingen har hørt før. Jeg kan også sette på radioen på spotify og bare spole over de sangene jeg har hørt før, men det er ingen som gidder å spole så mye.

Lenke til kommentar

Jeg er litt enig der ass... Hvis du skal kalle det norges fremtidige party liste, kan du jo ikke ha med gamle sanger som flesteparten er blitt lei av. Jeg trodde poenget var å lage en liste med partylåter som nesten ingen har hørt før. Jeg kan også sette på radioen på spotify og bare spole over de sangene jeg har hørt før, men det er ingen som gidder å spole så mye.

 

I så fall får dere fortelle meg hvilke jeg skal "slette" så lager jeg enda en liste for NYE party låter only som er kommet i 2010.

 

Har du en fengende partyliste tittel som vi kan bruke?

 

Mvh

 

EyN

Endret av EyN
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...