Gå til innhold

Problemer med dublicate mod i spill - HD 5970


Faddn

Anbefalte innlegg

Løst* duplicate mod i spill fungerer ikke i crossfire.

 

 

Jeg sitter med et ATI radeon HD 5970 og har koblet til en Benq 24 " 1920 x 1080 og en LG 47 " på samme oppløsing.

 

Skjermene fungere utmerket i Windows 7 Ultimate x64, men så fort jeg kjører i gang et spill blir den en skjermen svart.

Skjermen som blir svart er den som er satt som second display i ATI control center.

 

Takker for alle svar :)

Endret av Faddn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter med et ATI radeon HD 5970 og har koblet til en Benq 24 " 1920 x 1080 og en LG 47 " på samme oppløsing.

 

Skjermene fungere utmerket i Windows 7 Ultimate x64, men så fort jeg kjører i gang et spill blir den en skjermen svart.

Skjermen som blir svart er den som er satt som second display i ATI control center.

 

Takker for alle svar :)

Hva bruker du på pc skjermen og TV. DVI+hdmi?

Bruker du Extended desktop i catalyst control center?

Jeg har selv 3stk 24" Benq G2420HDBL i extended desktop og når jeg starter et spill kommer den opp i fullscreen på midterste skjermen også har jeg alt annet på venstre og høyre. Ingen skjermer slår seg av.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

Hva bruker du på pc skjermen og TV. DVI+hdmi?

Bruker du Extended desktop i catalyst control center?

Jeg har selv 3stk 24" Benq G2420HDBL i extended desktop og når jeg starter et spill kommer den opp i fullscreen på midterste skjermen også har jeg alt annet på venstre og høyre. Ingen skjermer slår seg av.

 

Jeg bruker Div - hdmi på pc skjermen og hdmi - hdmi på tven.

Jeg bruker dublicate mod, jeg vil ha samme bilde på begge skjermene.

Lenke til kommentar

Duplicate mode fungerer i crossfire. Jeg kan hvis jeg vil spille et spill over 2 eller 2 skjermer hvis jeg vil. Samme bilde på alle skjermene.

Hvilket spill fungerer det ikke med egentlig?

 

Orangebox spill,bfbc2,company of heroes. Cs 1.6 fungere, men det er da ikke så avansert grafikk messig.

 

Clone mode doesn't work in Crossfire when running games so its working as intended.

 

Dette svaret fikk jeg fra en admin på amd game forums, så det skal være rart hvis han tar feil.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...