CetOr Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Hei! Jeg er akkurat ferdig med videregående skole, og har/skal jobbe hele sommeren. Tenkte jeg skulle ta meg en til to ukersferie like etter sommerferien, sånn i starten av September en gang. Har vært på surfekurs en uke i Portugal for 1 år siden og har nå lyst til å dra og surfe igjen! Vet om noen surfesteder utenlands, men de fleste stedene er for de mer erfarne. Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra å surfe, for en grei penge?
weebl Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 nå starter September å nærme seg fort her men du må se om du finner noen steder med surfeskole, da er det ofte også greie plasser å surfe der
Nik0 Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Cornwall i England, fine surfesteder der og veldig populært, men ikke det varmeste. Ellers har du Biarritz i Frankrike, og selvfølgelig i Hawaii som du må prøve en eller annen gang.
weebl Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 cornwall er vist veldig bra, og det er framdeles varmere der enn i norge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå