the_eagleboy Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Her kan dere alle snakke om og diskutere deres favoritt spillfigurer/karakterer gjennom alle tider. Dere kan ha så mange favoritter dere vil, uansett antall. Både heroes og villains. Kjente og mindre kjente spillfigurer/karakterer. Til hvilken som helst plattform de eventuelt skulle være mest kjent på/til. Dere kan komme med flere bilder, videoklipp, trailer m.m. Alt dere vil komme med i denne tråden, så lenge det er innenfor tema for tråden. Om det er mulig i tråder i dette forumet da. Bare å fyre løs folkens
-Léon- Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Solid(Old) Snake fra Metal Gear Solid. (btw det er noen par skrivefeil i signaturen din)
vikingkylling Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 (endret) Naughty Bear. Teddybjørn, ja. Koselig? Tja... det tok mindre en fem minutter før jeg bokstavelig talt hadde drevet en annen bjørn til selvmord... Edit: ... og rundt en halv time for å stikke en ned med kniv, vri om halsen på en, slamre bildøren i hodet på en så han døde, skyte en, satte strøm på en med telefonledningen og få syke tanker om bjørner og hagegrillen... Edit: Det kan diskuteres hvor bra AIen er. Jeg mener, når du ser at jeg dytter kameraten din opp i bålet stiller du deg ikke med ryggen til meg rett foran bålet og lener deg litt fram. Hallo... Endret 10. juli 2010 av vikingkylling
Tabris Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Min topp fem liste: 1. John Marston (Red Dead Redemption) 2. Yuna (Final Fantasy X) 3. Lulu (Final Fantasy X) 4. Auron (Final Fantasy X) 5. Balthier (Final Fantasy XII)
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 john 117/master chief fra halo 1, 2 og 3. sam fisher fra splinter cell spillene. legger sikkert ut bilder og klipp senere.
NoNamesLeft Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Duke Nukem! http://www.youtube.com/watch?v=-CjlUgyN3W0 "Its time to kick ass and chew bubblegum, and im all out of gum!" Endret 21. juli 2010 av NoNamesLeft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå