Khepri Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Kl 21 i kveld ringte det et ukjent nummer.. De legger på hver gang jeg tar den. Nå har det ringt jevnt og trutt ca annenhvert minutt siden kl 21. Det er et vanlig mobilnummer, men ikke registrert. En venninne av meg har blitt plaget med det samme i TO døgn nå, konstant dag & natt! Men det er et annet mobilnummer hun er blitt oppringt fra. Hun ringte kundeservice, og de sa at hvis de fortsatte med det til over helgen, kunne de stenge nummeret slik de ikke kunne ringe til henne. For et par år siden var det jo en "bølge" med slike oppringninger der de tappet kortet ditt osv. Kan det være det samme nå? Jeg har abonnement da, kan de gjøre det samme der?
Khepri Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forresten hemmelig nummer, og har ikke gitt det til noen i det siste!
Khepri Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Sett mobilen på lydløs? Det er gjort for lenge siden
kandinsky Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ja, da er vel problemet halveis løst tenker jeg. De gir seg vel snart. Det er grenser for hvor lenge det er gøy å høre summetone. Du får bare legge vekk mobilen og nyte sommernatta Endret 9. juli 2010 av niko.
Khepri Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Jepp! Syns bare det var merkelig at det var så systematisk opprigning, og hos venninnen min har det holdt på to døgn med samme tid mellom hver opprigning.. Mystefistisk.. Men det ordner seg!
N1ko Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Haha, høres som tatt ut fra en film Men hvis det er noen kids som koser seg så burde de gi seg etter vært når du ikke gidder å ta telefonen lenger. Det hadde værtfall jeg gjort Endret 9. juli 2010 av nikolai-n
Khepri Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Får håpe på det beste hehe Hvis de ikke gir seg i natt, trenger de seriøst å få seg en ny hobby
N1ko Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Men siden du sier at det går (gikk ann før ivertfall) å tappe kortet med å ringe slik er det sikkert en god ide å gå på operatøren din side nettsider å få sett en oversikt over forbruket ditt.
Khepri Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Men siden du sier at det går (gikk ann før ivertfall) å tappe kortet med å ringe slik er det sikkert en god ide å gå på operatøren din side nettsider å få sett en oversikt over forbruket ditt. Foreløpig ingen store endringer der, får følge litt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå