Gå til innhold

BF:BC2 KD ratioen min er 0,70 -.-'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det som liksom skiller "casual" players fra de som er litt bedre, er jo å vite hvor fienden er, enten ved å høre på footsteps eller å kunne banen og spillet såppas bra at du alltid har en ide hvor fienden er, nå har jeg aldri prøv BC2, men regner med at det er likt de fleste FPS spill.

 

Åssen spillestil spiller du? Sniper eller?

Lenke til kommentar

Hvilken rank er du?

 

Det kommer seg etterhvert, når man lærer seg maps, og har en liten ide om hvor folk liker å holde seg. Spiller du veldig aggresivt så vil du merke det på KD'en din. Vil tro det er sånn med det fleste FPS spill.

 

Jeg er ikke mer enn rank 13, og har akkurat lært meg hvordan folk pleier å spille dette spillet, og jeg utnytter dette.

Lenke til kommentar

Jeg er rank 14 på xbox 360, men spilte på PC før så der er jeg i rank 19. Jeg tror problemet er at jeg havner på et team som blir base-raped -.- jeg blir offer for sspawnkilling osv i hver eneste match O.o og jeg får mange fler deaths enn kills og det irriterer meg så sinnsykt xD

Lenke til kommentar

Ikke rush, spill taktisk og hold deg skjult

 

Tipper du er en av de som ligger og sniper på rush banene og ikkje hjelper en dritt med objektivet  laugh.gif

 

 

 

 

 

"#¤"#!¤!% Sniper  :tease:

 

Hah, noen ganger jah, men vet at det tipset virker for folk som bare løper villt rundt og blir skutt med engang :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Njå, KD ratioen sier ikke så mye egentlig... spørs hvordan man definer "god" eller "skills".. Fordi, vis man får 2-3 KD ved hver match du spiller, der du camper bak every corner og ikke hjelper team da kaller ikke jeg det skills akkurat.

 

men vis du skal forbedre KD, så bør du spille på maps du kjenner, bruker våpen du vet du eier med, spille classer som gjør du vet du det gjør det bra med selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Ehm, klare fint få 4-5 KD selv om jeg spille aggressivt. Litt tips er faktisk å venn deg til en spille stil du er behagelig med (sens, fow, settings osv)

 

Der du klare å sikte svært nøyaktig å få med deg små viktige detaljer, andre viktige elementer er teamplay å lese fienden og teammates slik at du sitt med dem beste kortene på bordet. Dette tar tid, men trening er det eneste som hjelper :thumbup:

Lenke til kommentar

Ehm, klare fint få 4-5 KD selv om jeg spille aggressivt. Litt tips er faktisk å venn deg til en spille stil du er behagelig med (sens, fow, settings osv)

 

Der du klare å sikte svært nøyaktig å få med deg små viktige detaljer, andre viktige elementer er teamplay å lese fienden og teammates slik at du sitt med dem beste kortene på bordet. Dette tar tid, men trening er det eneste som hjelper :thumbup:

 

Jaja, har selv klart 9 kd..men hjelpe team er mye morsommere enn og fokusere på kd syns nå jeg, men vis du klarer og kombinere de 2 så er det jo bra ^^

Lenke til kommentar

KDR er oppskrytt, man er ikke nødvendigvis en bedre spiller om man har høy KDR, og spesielt ikke i spill som BF der det er objectives/mål som teller. Win/Loss ratio er minst like gode indikasjon på ferdigheter synes nå jeg, selv om man ofte kan være litt buttfucked om man kommer på et dårlig lag mot et godt koordinert et.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har man veldig høy score per minutt, så gjør man iallefall mye fornuftig per minutt :D

 

 

 

 

Kille, heale, ta objektiver eller bare få kill assist  :new_woot:

 

 

 

 

De som har høy score per minutt har som regel litt peiling på å spille bf ;)

 

 

 

 

Ikkje så veldig ofte man ser snipere lede statistikken på Valparaiso  :yes:

 

 

Lenke til kommentar

No er den litt bugget siden Medic er den enkleste klassen å ha høg "Score per minute". Merke det veldig godt at du må arbeide mye mer for høg score med recon/assault en medic/engineer.

 

Det har litt med medic får ekstremt høg score med hjelp av medic pack og firepower. Samme er det med engineer der den får ekstrem høg score med fiksing av vehicles.

Lenke til kommentar

Har man veldig høy score per minutt, så gjør man iallefall mye fornuftig per minutt :D

 

 

 

 

Kille, heale, ta objektiver eller bare få kill assist  :new_woot:

 

 

 

 

De som har høy score per minutt har som regel litt peiling på å spille bf ;)

 

 

 

 

Ikkje så veldig ofte man ser snipere lede statistikken på Valparaiso  :yes:

Jeg ligger alltid øverst på den banen, med min SV98 :) Men nå er jeg svært offensiv, men er veldig beroliget med den i alle situasjoner, close range - long range. Quickscopes for the fun!

 

Hva ligger folk sine score per minutt da? Tror min er ca 300.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...