Gå til innhold

Arsenals pre-season - 2010/2011

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
Skrevet

Nice bortedrakt :D

Skrevet (endret)

Det var da voldsomt. Jeg syntes han har vært helt ok, med tanke på at han nettopp har kommet tilbake fra en alvorlig skade.

Haha, Nasri igjen! :D Sykt frispark. In your face, Domenech.

Endret av Le Professeur
Gjest medlem-140898
Skrevet

Helig mål !

Kommer til å bli en viktig spiller den kommende sesongen.

Skrevet

Burde vært 1-1 hadde det ikke vært for en av verdens dårligste avslutninger av Grazspillern. Arshavin; på tide å stå opp nå.

Skrevet (endret)

Wojciech Szczesny

Håvard Nordtveit - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Kieran Gibbs

Tomas Rosicky - Craig Eastmond - Henri Lansbury

Theo Walcott - Jay Emmanuel-Thomas - Jack Wilshere

Laget i 2. omgang.

Endret av Le Professeur
Skrevet

3-0, etter en iskald avslutning av Lansbury. Assist av gigantiske JET.

Herre min hatt så svake vi er defensivt. Kommer til å slippe inn 40+ mål i ligaen i år også.

Herre min hatt så pessimistisk du er. Vi spiller uten Clichy, Sagna og Song, og stopperparet består av en som har vært skadet i flere måneder og en som nettopp ble hentet og ikke har vendt seg til spillet vårt enda. Slapp av, vi er fortsatt i pre-season.

Skrevet

Synes Nordtveit har vært positiv denne kampen. Får håpe han får flere muligheter utover sesongen.

Le Prof -> Joa, men det er fortsatt bekymringsverdig at man gjør de samme feilene igjen og igjen. Dessuten har vi ikke et stopperpar. Det er å gamble enormt å starte med Kos eller DJ når ligaen sparkes i gang. Vi trenger en stopper til det er helt klart.

Skrevet

Wenger gamblet da han startet med Vermaelen også. Men jeg er enig, vi trenger enda en stopper dersom Campbell velger å reise.

Skrevet

Wenger gamblet da han startet med Vermaelen også. Men jeg er enig, vi trenger enda en stopper dersom Campbell velger å reise.

Det er litt annerledes med Vermaelen da han spilte på et bedre lag, på et topp nivå i flere år og har europacup erfaring. Koschielny har spilt 1 år i ligue 1 og vil bruke tid til å tilpasse seg.

Skrevet

Samir Nasri og JET var best i hver sin omgang, men Samir trekker det lengste strået og er BB i mine øyne. Det var også morsomt å se Nordtveit spille bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...