Gå til innhold

Trenger forslag til MMORPG, billig/gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey!

Er det noen her som vet om det gøy, spennende MMORPG spill?

Noe lignende WoW kanskje..

Flere levler, kanskje litt utfordrende.. Et spill du må tenke litt i, å sammarbeide med andre folk

Noen som vet om noe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eve Online blir jo billig om du betaler 131 dollar for året istedet for 14.99 i mndn og det er vel det spillet du må tenke mest i og i tillegg bør ha en heftig kalkulator ved siden av deg for å gjøre markedsundersøkelse.

Skrevet

Selv spiller jeg Anarchy Online som er gratis dersom du velger å ikke spille med expansions.

Skal nevnes at det er veldig gammelt, så ikke like overkommelig for alle.

Skrevet (endret)

Endret forresten litt på emnetittelen sånn at den beskriver tråden bedre enn det den i utgangspunktet gjorde.

Viktig at emnetittelen gir en god beskrivelse i hva Trådstarter etterspør eller er på utkikk etter , på den måten er det enklere for andre brukere å vite om tråden er av interesse eller ei ;)

Mvh

Malvado.

Endret av Malvado
Skrevet

Selv spiller jeg Anarchy Online som er gratis dersom du velger å ikke spille med expansions.

jeg har faktisk nettopp lastet det ned, men jeg skjønner ikke særlig mye av spillet. Du vet vel ikke om det er en form for guide til spillet eller noe som jelper litt med å komme i gang?

Takk for det Malvado.

Skrevet

jeg har faktisk nettopp lastet det ned, men jeg skjønner ikke særlig mye av spillet. Du vet vel ikke om det er en form for guide til spillet eller noe som jelper litt med å komme i gang?

Takk for det Malvado.

bare å google anarchy online guide eller new player guide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...