Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min første bruktbil (20-40k) - innspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville sjekket ut Golf 3 hvis jeg var deg. Kjører selv rundt i det akkurat (1.9 TDI) aldri et eneste problem bortsett fra når jeg krasja kassa da :p Litt dårlig drag men du kommer fort til å lære at det å spinne dekk er ikke morro. Tok meg 1-2 måneder for å finne ut at det var ikke tingen. Gikk så over til anlegg.

 

Golf 3 er relativt simpel mtp å legge kabler, bygge om bagasje rom osv til anlegg. Styling derimot, njaa tror ikke helt det er nødvendig. Litt senk hadde nok hjulpet på.

 

 

Men det store spørsmålet er vel heller hva du ønsker i en bil, god lyd eller en og kunne spinne/drifte litt med? Må nevne at de to siste nevnte kan du bli tatt av poltiet for og de kommer til å gi deg bot.

 

Hva mente du med OT btw? OT = Off topic :p

 

Min feil.. ignorer!

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar

Foreslår Audi 80!

Jeg hadde min 1989 mod Audi 80 2,0E i 8 år før den ble krasjet i vinter. Hadde veldig lite tull med den bilen, og savner den veldig.

2,0E modellen med 115 hester går faktisk ganske så bra og, siden bilen ikke veier mer enn rett over tonnet. Vil tro at du kan få en fin 92-94 mod med budsjettet ditt. Bilen er ganske grei å bygge anlegg i også, jeg fikk meget fin lyd fra basskassen baki min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva med en Honda Accord?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23007988

 

Disse bilene synes jeg selv er litt fine med styling samtidig som det er kvalitets biler som i utgangspunktet er litt anonyme.

Har hørt det er mye galt med 5. generasjon Accord (94-97). Produsert i England i samarbeid med Rover og rullet ut med mye av de samme delene som Rover 600.

Sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...