Gå til innhold

Hvilket av disse lydkortene er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da ekstremt kraftige lydkort TS skulle ha da! De skj... Lydkortene har en kapasitet til å behandle flere Gbit/s med audio! Til sammenligning så er en vanlig MP3 på appx 200Kbit/s.

 

Tror de egner seg bedre til å behandle grafikk! Får utnyttet dem litt mer da! :wee:

 

 

Hehe, daså. Da fikk vi i hvert fall bekreftet hvor lite peiling jeg har.^^

Lenke til kommentar

Det viste seg at jeg ikke har sååå lite peiling som jeg trodde, men snarere at jeg kopierte og limte inn feil. Nå skal det stå oppført du lydkort i innledningen, så vi starter på nytt. ;P

 

og Creative har veldig gode Lydkort. Drevet mye med musikkproduksjon i mine yngre dager og holdt meg til deres lydkort nesten hele veien.

 

Takk for anbefaling. :]

Lenke til kommentar

Dolby Home Theater v3 er veldig godt for bærbare. Krystallklar lyd i programmer som Fruity Loops, Virtual Dj, Traktor, osv.

 

Intel HD Sound er ikke ett bestemt lydkort. Men de er veldig gode når det kommer til å spille inn stemmer. Det blir mye klarere enn Dolby Home Theatere sin serie.

 

Men ingen av disse har kjempegod surround. De er best på stereo.

Lenke til kommentar

Dolby Home Theater v3 er veldig godt for bærbare. Krystallklar lyd i programmer som Fruity Loops, Virtual Dj, Traktor, osv.

 

Intel HD Sound er ikke ett bestemt lydkort. Men de er veldig gode når det kommer til å spille inn stemmer. Det blir mye klarere enn Dolby Home Theatere sin serie.

 

Men ingen av disse har kjempegod surround. De er best på stereo.

 

Tusen takk for informasjon. :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...