Gå til innhold

Nokias nye 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når den kommer skal min T610 selges ja,det er heeelt klart.. Ikke noe slår Nokia ass..  :p

 

vurderer helt klart det jeg også ass!!!!

den ser jo genial ut!!

 

men det eneste som kan hindre meg er mangel på penger...

får se om jeg får en sommerjobb.

håper det, for den der har jeg utrolig lyst på!

 

hakke lest mye om den, men kan den bruke de samme programmene som jeg har til min 3650?

eller hadde den ny versjon av symbian?

vil dette gjøre sånn at det ikke går?

Lenke til kommentar
Nokia pleier vel egentlig ikke være særlig forsinket.  

 

7210 ble forsinket i nesten 6 måneder. 7650 ble også forsinket, men vet ikke hvor lenge.

 

Grunnen til at 3650 ikke ble forsinket er vel at den er bygget på strukturen til 7650 og dermed ikke hadde så mye arbed på det tekniske. En annen grunn var jo at det var spekulasjonene som sa at den skulle komme til påsken, men så kom den 1 og en jalv måned før.

Lenke til kommentar

Litt enig med levlex. Men syntes N6100 er penere enn 6610. Den har litt slimmere design og litt tøffere etter min mening. Men i bunn og grunn er det jo omtrent samma telefon da som vel de fleste andre nye nokiar er nå. Hvorfor lager de så mange telefoner som er omtrent identiske invendig men med forskjellig design ? Er det fordi de er så "fornøyde" med programvaren at de bruker alt av tid på designet ? Noe som de etter min mening ikke er no flinke til ..

 

PS: Den nye 3100 var helt forferdelig. De kan ikke ha brukt lang tid på å designe den, de må ha vært rusa eller no :p

Lenke til kommentar
hvorfor bytte ut t610 mot den stygge N6600?

 

T610 blir nok 6600 største konkurrent...

 

Det med designet er en smaksak. Smaken er som baken, den er delt...

Er et av de designene du enten hater eller elsker. Jeg digger den!

 

Skal vente å se om jeg bør skifte fra T610. Er knallfornøyd med SE til nå, ihvertfall!

Lenke til kommentar

molna, har du fått testet Symbian 7 enda? Noe nevneverdig, kjekke eller kule ting?

 

Selvom ikke 6600 blir en direkte konkurrent til t610, så kan det godt være at kundene som vil kjøpe den ene, gjerne vurderer den andre også, forutsatt at prisen blir noenlunde lik. Det er jo lov å håpe... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...