Gå til innhold

WinXP tror harddisken er ødelagt?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en wd 80gb hd. Etter en stund, begynte den å oppføre seg merkelig i winxp, med at jeg ikke alltid fant den i min datamaskin. Da trengte jeg som oftest bare å reboote pc'en så var den der. Etterhvert skjedde dette hyppigere og hyppigere, og en dag fikk jeg en stygg feilmedling om at disken var "corrupt" osv i winxp. Jeg gikk inn i diskmanager og der stod det at disken ikke var formatert?! :lol:

Siden jeg ikke hadde noe viktig inne på den, formaterte jeg disken, og etter en restart var disken der....enn så lenge.! Etter en liten stund begynte det samme å skje...og jeg endte tilslutt opp med samme feilmelding som hadde ført til at jeg formaterte den. Men denne gangen hadde jeg viktige ting innpå den. Jeg rotet litt rundt i kabinettet og vips så funket den plutselig bra!! Dette varte dog ikke lenge...jeg endte opp med samme feilmelding som før. I manger står det nå "unallocated" (svart ramme) mens det i partiotionmagiczip8 står det; "Dynamic Disk" med gul ramme rundt, eneste forklaring til denne gule rammen i pmz er "other". Noen som vet hva som kan vere gale?, ser ikke vitsen med å partionere dersom jeg kan risikere at samme visa skjer igjen.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...