Gå til innhold

[SE X10i] Problemer med Varsel fra Facebook


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en SE X10i, der jeg har standard Facebook app installert, jeg har et problem med varselene som jeg skal motta. Har satt automatisk oppdatering på Timescape og Facebook appen til 30min.

 

Problemet er, jeg mottar Notifications fra Pokes, private meldinger, invitasjoner og det er det. Jeg mangler altså det som jeg virkelig trenger, kommentarer på vegg, kommentarer på bilder osv.

 

Noen som har det samme problemet, og eventuelt vet noe om dette?

 

Fikk et råd om å sette instillingene på facebook.com til at den skulle sende meg mail når noe skjedde, da dette ville påvirke min Facebook app, dette skjedde ikke, er samme som det alltid har vært.

 

Min kjære har en X10 mini Pro, med samme Facebook appen installert, hun mottar alle varslene. Urettferdig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har en SE X10i, der jeg har standard Facebook app installert, jeg har et problem med varselene som jeg skal motta. Har satt automatisk oppdatering på Timescape og Facebook appen til 30min.

 

Problemet er, jeg mottar Notifications fra Pokes, private meldinger, invitasjoner og det er det. Jeg mangler altså det som jeg virkelig trenger, kommentarer på vegg, kommentarer på bilder osv.

 

Noen som har det samme problemet, og eventuelt vet noe om dette?

 

Fikk et råd om å sette instillingene på facebook.com til at den skulle sende meg mail når noe skjedde, da dette ville påvirke min Facebook app, dette skjedde ikke, er samme som det alltid har vært.

 

Min kjære har en X10 mini Pro, med samme Facebook appen installert, hun mottar alle varslene. Urettferdig :p

 

Har du prøvd å fjerne Facebook-tilknytningen i Timescape og legge den til igjen? Jeg har ikke hatt problemer med Facebook, men opplevde at e-poster plutselig sluttet å registreres i Timescape. Løsningen var å fjerne kontoen fra Timescape (innstillinger -> konfigurer tjenester -> FB -> slett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...